mijnpluspanel
Re: mijnpluspanel
Bij de Coop,hebben ze ook zoiets,enquettes invullen
Dan kun je na een tijdje erna,ook iets gratis ophalen uit hun winkel.
Voor geïnteresseerden:nana schreef:Bij de Coop,hebben ze ook zoiets,enquettes invullen
viewtopic.php?f=1&t=6929&p=38539&hilit=coop#p38539
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Ik heb voor het eerst meegedaan en nu een bon op de mail.
Nou staat erbij dat je die moet printen.
Kan t ook vanaf de telefoon gescand worden?
Hebben jullie dat al eens gedaan op die manier?
Nou staat erbij dat je die moet printen.
Kan t ook vanaf de telefoon gescand worden?
Hebben jullie dat al eens gedaan op die manier?
Ik heb het vandaag gehaald, had een superslechte print bij me, en het is me gelukt.
Van telefoon scannen durf ik niet te zeggen, proberen (op eigen risico) kan altijd.
fles GIJS appelsap
Vandaag mail:
Welkom bij deze nieuwe vragenronde van mijnPLUSpanel, waarin wij graag van u horen wat u van uw PLUS supermarkt vindt.
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons begin april een mail met hierin een waardebon voor een fles GIJS appelsap. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
Welkom bij deze nieuwe vragenronde van mijnPLUSpanel, waarin wij graag van u horen wat u van uw PLUS supermarkt vindt.
Wanneer u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangt u van ons begin april een mail met hierin een waardebon voor een fles GIJS appelsap. Hiermee willen we u bedanken voor het invullen van de vragenlijst.
Ligt eraan wie er achter de kassa staat. Bij de plus hier in ons dorp doen ze daar heel moeilijk over. Dan willen ze persé dat het uitgeprint is.
Groet,
Marieke
Marieke