Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Hoewel ik nog geen vervolgmail had ontvangen, kreeg ik zojuist dit bericht:
Onlangs beloofden we je exclusieve kortingen op onze topmerken. Jammer genoeg blijkt er een technisch probleem te zijn met ons cash-backplatform.
We onderzoeken nu waar het fout is gelopen en lossen dit zo snel mogelijk op.
Houd dus zeker je mailbox in de gaten! Zodra het probleem is opgelost, sturen we je een e-mail met een werkende link.
Onze excuses voor het ongemak,
Lekker in het Leven
Onlangs beloofden we je exclusieve kortingen op onze topmerken. Jammer genoeg blijkt er een technisch probleem te zijn met ons cash-backplatform.
We onderzoeken nu waar het fout is gelopen en lossen dit zo snel mogelijk op.
Houd dus zeker je mailbox in de gaten! Zodra het probleem is opgelost, sturen we je een e-mail met een werkende link.
Onze excuses voor het ongemak,
Lekker in het Leven
Ondertussen dezelfde mail gekregen, we wachten maar weer af.....
Mr proper (maar welke??) Ariel bij blokker?
Leuke acties.
Maar welke mr proper zou je nu moeten komen die van 400ml of die van 600ml
En de ariel pods die zijn bij blokker soms te koop voor minder dan 4 euro, mag dat dan ook
Oral b tandpasta nu 2 + 2 gratis bij kruidvat en dan ook nog € 2,- korting van Lihl
Maar welke mr proper zou je nu moeten komen die van 400ml of die van 600ml
En de ariel pods die zijn bij blokker soms te koop voor minder dan 4 euro, mag dat dan ook
Oral b tandpasta nu 2 + 2 gratis bij kruidvat en dan ook nog € 2,- korting van Lihl
ik heb vorige keer niet meegedaan omdat het mij te lastig leek.
Maar ik wil het toch wel een keer proberen en heb ook een mail gekregen met de actie.
Hoe werkt het eigenlijk?
Moeten alle producten op 1 kassabon staan of kan je met meerdere kassabonnen mee doen?
Veel producten zijn her en der in de aanbieding of 1+1 gratis. b.v. Ambi pur bij Plus en AH 1+1 gratis. Dreft afwasmiddel zie ik voor 1,00 bij diverse winkels.
Kan je die producten allemaal in een aanbieding halen en is het dan niet te moeilijk om meerdere foto's van kassabonnen in te sturen?
Moet je dan ook alle kassabonnen eerst verzamelen en als je alles gekocht hebt, in 1 keer alles invullen op de site?
Wie helpt mij?
Maar ik wil het toch wel een keer proberen en heb ook een mail gekregen met de actie.
Hoe werkt het eigenlijk?
Moeten alle producten op 1 kassabon staan of kan je met meerdere kassabonnen mee doen?
Veel producten zijn her en der in de aanbieding of 1+1 gratis. b.v. Ambi pur bij Plus en AH 1+1 gratis. Dreft afwasmiddel zie ik voor 1,00 bij diverse winkels.
Kan je die producten allemaal in een aanbieding halen en is het dan niet te moeilijk om meerdere foto's van kassabonnen in te sturen?
Moet je dan ook alle kassabonnen eerst verzamelen en als je alles gekocht hebt, in 1 keer alles invullen op de site?
Wie helpt mij?
Mijn ervaring met LIHL is dat ze bij acties zoals bijv. 1+1 gratis keurig het juiste bedrag terug betalen.
En staat er bij dat je bijv. 2€ euro terug krijgt, je dit ook krijgt, wat er ook voor betaald is.
Dus op zoek gaan naar aanbiedingen loont.
En staat er bij dat je bijv. 2€ euro terug krijgt, je dit ook krijgt, wat er ook voor betaald is.
Dus op zoek gaan naar aanbiedingen loont.
Groet,
Marieke
Marieke
als je mr proper al gekocht hebt kun je hem nog net combineren met de €1 retour bij couponclub
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
De vorige ronde mochten deze cashback toch niet samen met andere aanbiedingen. Daarom ben ik toen maar afgehaakt.
Laatst gewijzigd door Miranda op wo 13 apr 2016, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.