Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!

Bericht door Miranda »

Jo12 schreef:Ik kocht ook die jong belegen, en die is nu afgekeurd omdat ik het verkeerde product gekocht zou hebben. Ik heb ze maar even gemaild met uitleg. Ook neem ik niet aan dat je het verschil in prijs zelf betaald, ze geven je gratis Maaslander plakken kaas met een adviesprijs van 2,69. Geen prijs TOT 2,69 bijvoorbeeld.
Had je wel de 225 gram gekocht? Ik zag namelijk ook een 200 gram en had ook bijna de verkeerde te pakken.
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Shiven schreef:@riskje, aan mij hebben ze voor de variant 'jong belegen' € 2,89 overgemaakt; gelukkig laat Scoupy dus geen 20 eurocent bijbetalen.
riskje schreef:ik ook alles gehaald bij de AH, ook daar hadden ze de maaslander niet, dus de jong bel meegenomen van 225 gram, maar die is wel duurder, dat verschil betaal je wel zelf...
Bij mij ook 2,89 idd.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Miranda aan Jo12: Had je wel de 225 gram gekocht? Ik zag namelijk ook een 200 gram en had ook bijna de verkeerde te pakken.
Ja, dat is een hele goede, Miranda. Ook ik had al de 200 grams verpakking (30+ kaas) in mijn handen :)

@Jo12, wat is de productomschrijving op jouw kassabon? Op die van mij (AH) staat enkel: MAASLANDER 2,89.
feelings

Bericht door feelings »

Shiven er staat ook o.a. in de voorwaarden dat wanneer Maaslander Kruid & Pit niet in het schap ligt, mag je ook meedoen aan deze actie met Maaslander Jong Belegen plakken 225 gr. Zouden ze daar streng misschien op controleren?
Shiven

Bericht door Shiven »

@feelings, ik moet je eerlijk bekennen dat toen ik de Maaslander Jong belegen Mild & Zacht plakken 225 gram, eancode: 8 710243926105, had ingediend om 10:53 u, het wat spannend vond of die goedgekeurd zou worden. Maar om 13:26 u ontving ik, zonder problemen vooraf, de goedkeuring.
Ik heb mijn aanvraag niet ingediend via de app, maar via de website. Zoals gezegd staat op mijn AH kassabon enkel het woord 'MAASLANDER'.
Denk wel dat daar streng op wordt gecontroleerd.
Shiven

Bericht door Shiven »

@feelings, Ik zit nog even na te denken over jouw vraag:

"Shiven er staat ook o.a. in de voorwaarden dat wanneer Maaslander Kruid & Pit niet in het schap ligt, mag je ook meedoen aan deze actie met Maaslander Jong Belegen plakken 225 gr. Zouden ze daar streng misschien op controleren?"

Of bedoel je dat Scoupy streng controleert of de winkel waar je de Maaslander Jong Belegen plakken 225 gr. hebt gekocht, de Maaslander Kruid & Pit wel/niet in het assortiment heeft?
Nee, dat denk ik niet.
Jo12

Bericht door Jo12 »

Ja, het is echt de 225gr. en de streepjescode is gelijk aan die Shiven meld. Er staat alleen 'Jong belegen plakken' op mijn kassabon, van de Jumbo. Dus dat is verwarrend. Ik heb een nieuwe ingediend met de kassabon OP de verpakking van de kaas, zodat je ze allebei goed ziet. En ze dus gemaild. Komt vast goed :)
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Shiven schreef:@feelings, ik moet je eerlijk bekennen dat toen ik de Maaslander Jong belegen Mild & Zacht plakken 225 gram, eancode: 8 710243926105, had ingediend om 10:53 u, het wat spannend vond of die goedgekeurd zou worden. Maar om 13:26 u ontving ik, zonder problemen vooraf, de goedkeuring.
Ik heb mijn aanvraag niet ingediend via de app, maar via de website. Zoals gezegd staat op mijn AH kassabon enkel het woord 'MAASLANDER'.
Denk wel dat daar streng op wordt gecontroleerd.
Voor het hele bedrag?
Shiven

Bericht door Shiven »

Ja, goedkeuring voor het hele bedrag.
feelings

Bericht door feelings »

Jo12 schreef:Ja, het is echt de 225gr. en de streepjescode is gelijk aan die Shiven meld. Er staat alleen 'Jong belegen plakken' op mijn kassabon, van de Jumbo. Dus dat is verwarrend. Ik heb een nieuwe ingediend met de kassabon OP de verpakking van de kaas, zodat je ze allebei goed ziet. En ze dus gemaild. Komt vast goed :)
Ja dat was ook wat ik bedoelde Shiven. :)
Plaats reactie