Nieuwe refund actie Duyvis,
Re: Nieuwe refund actie Duyvis,
maandag 2x ingevuld op de site.
omdat ik twijfelde of het wel allemaal verstuurd was, heb ik het 's avonds nogmaals via de mail verzonden en er bij gezet dat ik al 2 x het formulier had ingevuld op de site.
Ook daar geen bevestiging van gehad, dus daarna op dinsdag maar een mailtje gestuurd naar free for one met de vraag of mijn inzending was aan gekomen.
Daar heb ik vandaag een antwoord op gehad, dat ze mij niet kunnen vinden in hun gegevens en of ik dan de kassabon met gegevens per post wil versturen.
Dus 4 x invullen voor 1x geld terug.
omdat ik twijfelde of het wel allemaal verstuurd was, heb ik het 's avonds nogmaals via de mail verzonden en er bij gezet dat ik al 2 x het formulier had ingevuld op de site.
Ook daar geen bevestiging van gehad, dus daarna op dinsdag maar een mailtje gestuurd naar free for one met de vraag of mijn inzending was aan gekomen.
Daar heb ik vandaag een antwoord op gehad, dat ze mij niet kunnen vinden in hun gegevens en of ik dan de kassabon met gegevens per post wil versturen.
-
Dat is nog eens een fuif....4x insturen...4x werk...een echte DUYVISfuif....petra11 schreef:maandag 2x ingevuld op de site.
zo eindelijk gelukt om te uploaden! foto flink verkleind en toen wou hij wel na 2 pogingen
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Geen enkel probleem met insturen, eerste keer meteen gelukt en ook meteen bevestiging gekregen.
Hier bij AH liggen ook zakken van 400gram met gratis sticker.
Die doen echter niet mee volgens de voorwaarden.
Wel een zooitje daar bij Duyvis zeg
Die doen echter niet mee volgens de voorwaarden.
Wel een zooitje daar bij Duyvis zeg
zakken van 400 gram met sticker:
waren dat geen zakken van het merk Chio?
Daar liggen ook overal nog zakken van met de sticker; probeer gratis en de actie is al voorbij.
waren dat geen zakken van het merk Chio?
Daar liggen ook overal nog zakken van met de sticker; probeer gratis en de actie is al voorbij.
Nee het was echt Duyvis. Meerdere zakken poesta borrelnoten 400 gram.
De chio ligt er inderdaad ook nog met sticker.
De chio ligt er inderdaad ook nog met sticker.
Geen bevestiging gehad, wel geld terug nu.
FREE FOR ONE NEDERLAND Omschrijving Terugbetaling aankoopbedrag Duyvis Verwerkingsdatum 15-09-2016 1,74
FREE FOR ONE NEDERLAND Omschrijving Terugbetaling aankoopbedrag Duyvis Verwerkingsdatum 15-09-2016 1,74
-