KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
HIer ook vandaag 2,35 terug. Het zou eigenlijk 1,79 moeten zijn. Ik zie het maar als een goedmakertje van de vorige keer. Vorige actie werd mijn aanvraag afgekeurd met als reden dat streepjescode ontbrak/of niet verkeerd was. Dus niks terug gekregen. Ik had geen foto gemaakt, dus ook niet de moeite genomen om te mailen/bellen, je hebt immers geen bewijs. Dit keer was ik vergeten een foto te maken, gelukkig wel goed gekomen.
-
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Echt belachelijk, ik heb een brief gekregen dat er geen streepjescode bij zat.
Gelukkig maak ik altijd foto's, dus kan ik het bewijs doormailen. Maar ik vind dit een kwalijke zaak en super slechte service om zomaar te liegen.
Gelukkig maak ik altijd foto's, dus kan ik het bewijs doormailen. Maar ik vind dit een kwalijke zaak en super slechte service om zomaar te liegen.