Inmiddels bericht dat ze hem goedgekeurd hebben. Had hem bij Coop gekocht.suriboy schreef:Amstel keurt hem af indien gekocht bij AH of Jumbo.K'tje schreef:Ik heb mijn bon op 12-3 bij Amstel ingediend, nog niks gehoord, en geen geld terug tot nu toe. Net het contactformulier maar eens ingestuurd. Met nogmaals mijn bon in de bijlage. Nu weer afwachten.
BIj deze twee supermarkten zijn ze pas vanaf week 15 beschikbaar. Dit hebben ze aan mij doorgegeven als reden van afwijzing.
100% cashback op Amstel 0.0
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Ik had dus vanmiddag al antwoord op mijn niet uitbetaalde bon. Ik heb het contactformulier ingevuld en de bon als bijlage bijgevoegd, en mijn bankgegevens ook genoteerd.
Dus een tip voor anderen om dit ook zo te proberen.
Dus een tip voor anderen om dit ook zo te proberen.
-
- Berichten: 262
- Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
K"tje:
waar had je het kontaktformulier naar toe gestuurd?
Naar Amstel of naar Scoupy?
waar had je het kontaktformulier naar toe gestuurd?
Naar Amstel of naar Scoupy?
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Ik heb op de website van Amstel, onderaan ´contact´aangeklikt, daar krijg je een contactformulier in beeld. daar ingevuld wanneer ik mijn bon heb ingediend, met als bijlage nogmaals de foto van de bon, en mijn bankgegevens. Het contactformulier dus bij Amstel ingevuld en ingediend.
Het antwoord was dat ze het bedrag gaan overmaken.
Het antwoord was dat ze het bedrag gaan overmaken.
-
- Berichten: 262
- Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Dank je wel K'tje. Ik heb ook maar even gemaild. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten.
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Ik heb ze ook gemaild via dat contactformulier, en dit was het antwoord:
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw deelname aan de Amstel 0.0 geld terug actie.
Wij zullen het aankoopbedrag spoedig aan u overmaken.
Wij hopen u bij een volgende actie weer te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------
Ik had wel een foto van de kassabon bijgevoegd, maar niet nogmaals mijn rek. nummer. Ik ben benieuwd...
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw deelname aan de Amstel 0.0 geld terug actie.
Wij zullen het aankoopbedrag spoedig aan u overmaken.
Wij hopen u bij een volgende actie weer te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------
Ik had wel een foto van de kassabon bijgevoegd, maar niet nogmaals mijn rek. nummer. Ik ben benieuwd...
-
- Berichten: 262
- Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Yes, bericht dat het goedgekeurd is en ze het over gaan maken.
Ook mijn dochter en buurvrouw hebben bericht, zelfs zonder dat ze gemaild hebben.
Waarschijnlijk zijn ze het allemaal aan het behandelen.
Complimenten voor Amstel dat het uiteindelijk goed is gekomen.
Ook mijn dochter en buurvrouw hebben bericht, zelfs zonder dat ze gemaild hebben.
Waarschijnlijk zijn ze het allemaal aan het behandelen.
Complimenten voor Amstel dat het uiteindelijk goed is gekomen.
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
Nu krijg ik ineens ook een mail van Amstel binnen, dat als mijn kassabon goedgekeurd is, ik het bedrag binnen 3 weken ontvang. Volgens mij stond op de site binnen 48 uur je geld terug. Dit lijkt de mail, die ik direct na het indienen had moeten ontvangen. Het loopt niet echt soepel bij Amstel.
Laatst gewijzigd door K'tje op vr 23 mar 2018, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 262
- Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45