monique33 schreef:Beste beheerders, een vraag;
kan ik hier ook iets instellen dat ik een bericht krijg zodra er een nieuw onderwerp geplaatst wordt op het forum?
Mvgr
Dat is inderdaad mogelijk.
Plaats in dat geval een berichtje in het bewuste topic en zet bij 'Opties' (net onder het tekstvak) een vinkje bij 'Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties'.
Beste beheerders, bedankt voor je reactie. Maar hier bedoel je als er een nieuwe reactie op een bestaand onderwerp wordt geplaatst toch?
En ik bedoel eigenlijk; als er in het forum Gratis een heel nieuw onderwerp wordt aangemaakt; kan ik daar ook voor aanmaken dat ik dan een berichtje ontvang? Dus nieuw nieuws
miss piggy schreef:
Hiervoor kun je je abonneren op een forum. Klik bij het gewenste forum helemaal onderaan (in de onderste blauwe balk) op "abonneer op dit forum"
Dan krijg je helaas ook een mailtje bij reacties op onderliggende al bestaande topics..
Misschien zit ik teveel op facebook , maar ik mis eigenlijk een knop 'vind ik leuk' waar ik op kan klikken.
Bv bij het melden van een nieuwe actie door iemand; ben ik altijd blij mee, maar als iedereen een berichtje schrijft krijg je zoveel berichtjes.
Een idee? Of is dit er al?
En? Was het een idee?
.... jammer; krijg geen reactie op mijn bericht.
Laatst gewijzigd door monique33 op ma 02 feb 2015, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot twee keer toe heb ik een onderwerp geplaatst hier onder "spaarprogramma's", maar beide keren was het na een dag weggehaald. Het oude topic "spaarprogramma's "kon ik niet meer vinden,vandaar nieuwe. Waarom is dit weggehaald zonder een berichtje of uitleg?
monique33 schreef:Misschien zit ik teveel op facebook , maar ik mis eigenlijk een knop 'vind ik leuk' waar ik op kan klikken.
Bv bij het melden van een nieuwe actie door iemand; ben ik altijd blij mee, maar als iedereen een berichtje schrijft krijg je zoveel berichtjes.
Een idee? Of is dit er al?
En? Was het een idee?
.... jammer; krijg geen reactie op mijn bericht.
Hoi Moniek, dat is een leuk idee. We zullen kijken of er opties voor dit forum zijn dit dit op een goede manier toevoegen en er dan eens goed over nadenken.