Thankx. Ze antwoorden niet altijd maar soms wordt het wel aangepast in de app.
Treetz: acties 2022
Re: Treetz: acties 2022
Ik heb 2x ergens over gemaild, geen reactie terug maar tussentijds wel aangepast in de app....
Hoe kan jullie weet actie van Treetz. ik zie altijd afgelopen? Heeft jullie misschien tips?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Vaak checken en als je melding hier ziet op het forum er heel snel bij proberen te zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan vinden op de site? Kan ik nooit vinden namelijkliamito schreef: ↑wo 14 sep 2022, 16:22Via plus.nl kun je het assortiment per filiaal wel zien, uit mijn ervaring klopt dat bijna altijd. Of je filiaal moet recent hebben besloten met dit product te stoppen natuurlijk.
-
Ik had het al een keer uitgelegd: Eerst kijken zonder filiaal te selecteren of ze het product hebben en je kan het in je winkelmandje toevoegen als je het wil. Kies dan je winkel en als het nog steeds verschijnt bij producten bij zoekopdracht en/of in winkelmandje staat en niet is verdwenen hebben ze het officieel in hun assortiment. Zo kan je al een aantal wegstrepen is mijn ervaring. Voor de zekerheid bel ik het filiaal altijd nog even daar de site soms net niet klopt of bv net die dag is uitverkocht. Medewerkers van Plus zijn altijd zeer klantvriendelijk is mijn ervaring.
Dankjewel, ik deed het dus wel goed. Zal alleen even kijken of het dan uiteindelijk nog in het winkelmandje staat.Famke schreef: ↑wo 14 sep 2022, 22:36Ik had het al een keer uitgelegd: Eerst kijken zonder filiaal te selecteren of ze het product hebben en je kan het in je winkelmandje toevoegen als je het wil. Kies dan je winkel en als het nog steeds verschijnt bij producten bij zoekopdracht en/of in winkelmandje staat en niet is verdwenen hebben ze het officieel in hun assortiment. Zo kan je al een aantal wegstrepen is mijn ervaring. Voor de zekerheid bel ik het filiaal altijd nog even daar de site soms net niet klopt of bv net die dag is uitverkocht. Medewerkers van Plus zijn altijd zeer klantvriendelijk is mijn ervaring.
Ps. Je kan zeggen dat je het al eens eerder uitgelegd hebt, maar vergeet niet dat er enorm veel berichten onder het onderwerp van Treetz staat. Ik zou niet weten waar ik zou moeten zoeken
-
Daarom ook deze gemaakt viewtopic.php?f=6&t=11212Batjaa schreef: ↑wo 14 sep 2022, 22:46Dankjewel, ik deed het dus wel goed. Zal alleen even kijken of het dan uiteindelijk nog in het winkelmandje staat.Famke schreef: ↑wo 14 sep 2022, 22:36Ik had het al een keer uitgelegd: Eerst kijken zonder filiaal te selecteren of ze het product hebben en je kan het in je winkelmandje toevoegen als je het wil. Kies dan je winkel en als het nog steeds verschijnt bij producten bij zoekopdracht en/of in winkelmandje staat en niet is verdwenen hebben ze het officieel in hun assortiment. Zo kan je al een aantal wegstrepen is mijn ervaring. Voor de zekerheid bel ik het filiaal altijd nog even daar de site soms net niet klopt of bv net die dag is uitverkocht. Medewerkers van Plus zijn altijd zeer klantvriendelijk is mijn ervaring.
Ps. Je kan zeggen dat je het al eens eerder uitgelegd hebt, maar vergeet niet dat er enorm veel berichten onder het onderwerp van Treetz staat. Ik zou niet weten waar ik zou moeten zoeken