Treetz: acties 2022
- Zeeuwsmeisje
Re: Treetz: acties 2022
Sorry allemaal, de prijs in de winkel is inderdaad een stuk hoger dan in de app. Ik had de hele tijd €5,99 in mijn hoofd, terwijl ik nota bene zelf €4,29 had opgeschreven in een eerder berichtje
Maar net zoals Famke hierboven, vind ik persoonlijk het nog wel de moeite waard.
Maar net zoals Famke hierboven, vind ik persoonlijk het nog wel de moeite waard.
Zeker voor biologische kaas, want dat is al helemaal niet goedkoop!Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 21 sep 2022, 12:07 Sorry allemaal, de prijs in de winkel is inderdaad een stuk hoger dan in de app. Ik had de hele tijd €5,99 in mijn hoofd, terwijl ik nota bene zelf €4,29 had opgeschreven in een eerder berichtje
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Jij stelde al volgens mij iedereen hier op het forum voor raadsels wat en hoe je het voor elkaar had gekregen. Maar bedankt voor het verhelderen van het mysterie, zodat iedereen enkel nog hoeft afwegen of hij/zij het de moeite waard vinden.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 21 sep 2022, 12:07 Sorry allemaal, de prijs in de winkel is inderdaad een stuk hoger dan in de app. Ik had de hele tijd €5,99 in mijn hoofd, terwijl ik nota bene zelf €4,29 had opgeschreven in een eerder berichtje
Heeft iemand Treetz durven mailen over dit prijsverschil?
Ik heb Treetz gemaild:Famke schreef: ↑wo 21 sep 2022, 12:13Jij stelde al volgens mij iedereen hier op het forum voor raadsels wat en hoe je het voor elkaar had gekregen. Maar bedankt voor het verhelderen van het mysterie, zodat iedereen enkel nog hoeft afwegen of hij/zij het de moeite waard vinden.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 21 sep 2022, 12:07 Sorry allemaal, de prijs in de winkel is inderdaad een stuk hoger dan in de app. Ik had de hele tijd €5,99 in mijn hoofd, terwijl ik nota bene zelf €4,29 had opgeschreven in een eerder berichtje
Hallo,
De prijs van de Lidl kaas in de app klopt niet. In de winkel kost deze namelijk 5,99 Euro. Als Treetz maar 4,29 Euro terugbetaalt, is dat geen vergoeding van 100%. Kan dit alsjeblieft aangepast worden?
Alvast bedankt!
Maar misschien helpt het als meer mensen zo’n mailtje sturen?
-
Ik heb er ook een mailtje aan gewaagd al twijfel ik of zij wel gaan reageren en op hun inmiddels bekende manier. In een ver verleden waren ze nog wel heel af en toe eens coulant. Die goede oude tijd.
-
Hij eindigt op 341499, is dus 5,99 euro, hij lijkt op het plaatje en met de app kan je het product dus controleren. Daarmee moet het jou lukken?
- Zeeuwsmeisje
Ik zag het Nogmaals mijn excuses.Famke schreef: ↑wo 21 sep 2022, 12:13 Jij stelde al volgens mij iedereen hier op het forum voor raadsels wat en hoe je het voor elkaar had gekregen. Maar bedankt voor het verhelderen van het mysterie, zodat iedereen enkel nog hoeft afwegen of hij/zij het de moeite waard vinden.
Ik heb er in ieder geval ook een mailtje aan gewaagd.
-
Kan gebeuren Zeeuwsmeisje. Ik hoop dat Treetz zich coulant opstelt. Bon met de kaas is in ieder geval goedgekeurd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 21 sep 2022, 14:02 Ik zag het Nogmaals mijn excuses.
Ik heb er in ieder geval ook een mailtje aan gewaagd.