Treetz acties (2024)
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 8 times
Re: Treetz acties (2024)
Heeft iemand ook een bericht naar Treetz toe gestuurd? En een reactie ontvangen? Ik ga ze nu een bericht via Messenger en de email sturen. Ben benieuwd..
Ik mis de jumbo ministol, lidl wasmiddel, lidl walnoten en nog iets maar ik weet niet wat.
Ben toch wat huiverig om nu weer mee te doen met nieuwe acties.
Ik mis de jumbo ministol, lidl wasmiddel, lidl walnoten en nog iets maar ik weet niet wat.
Ben toch wat huiverig om nu weer mee te doen met nieuwe acties.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik heb ze via facebook een bericht gestuurd.
Maar geen reactie nog.
Verwacht ik ook eigenlijk niet.
Maar goed als er genoeg een bericht sturen. Zullen ze er toch wel naar gaan kijken?
Nieuwe acties doe ik ook nu effe niet aan mee.
Maar geen reactie nog.
Verwacht ik ook eigenlijk niet.
Maar goed als er genoeg een bericht sturen. Zullen ze er toch wel naar gaan kijken?
Nieuwe acties doe ik ook nu effe niet aan mee.
hoi hoi
Uit nieuwsgierigheid . Is het raadsel van de code van tastino dunne crackers ooit opgelost? Zou het graag weten. Het zoekvenster levert niets op.
N.b. De Terra Plantaardige shoarma in de aanbieding bij AH. Treetz en AH oprijs nu 2,21 Euro. Natuurlijk ook te betalen met de kaart Geniet van t goede van de postcode loterij.
Fijne avond .
Uit nieuwsgierigheid . Is het raadsel van de code van tastino dunne crackers ooit opgelost? Zou het graag weten. Het zoekvenster levert niets op.
N.b. De Terra Plantaardige shoarma in de aanbieding bij AH. Treetz en AH oprijs nu 2,21 Euro. Natuurlijk ook te betalen met de kaart Geniet van t goede van de postcode loterij.
Fijne avond .
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik kon ze niet vinden in de Lidl dus ben benieuwd wat de oplossing is inderdaad.
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times