ook hier geen geld ontvangen, bij navraag (2 weken geleden) gaven ze aan dat ze geen afgekeurde bon met mijn gegevens konden vinden en dat ik het maar opnieuw moest indienen. En ook nog gedaan ook nog. T.w. 2 weken geleden.
Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Re: Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Ik heb week totaal geen enkele reactie gekregen op mijn apps (en dat de reden is waarom ze niet reageerden, maar blijkbaar kon dat wel weer naar jou?). Ze zeiden dat zij overgegaan waren van systeem en eerdere conversatie niet in konden zien, wie het had gezegd, dat zij acties door elkaar hadden gehaald (wat niet klopt daar andere acties allang waren uitgekeerd daarvoor) ed. Snap nu waarom vele op dit forum zeggen "voor mij geen Tikkie". Ook heel vreemd dat de bon eerst wel goed gekeurd was, en toen plots niet met reden geen bon terwijl die gewoon te zien is? 

Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Ik die melding ook. Via de site hebben ze 1e keer dus afgekeurd omdat er zogenaamd geen bon op de foto stond en 2e keer omdat het niet icm kortingen mag. En volgens hun geldt dat bij alle Tikkie acties.Annett schreef: ↑do 20 okt 2022, 19:01 Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.

-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Staat er al een tijd bijAnnett schreef: ↑do 20 okt 2022, 19:01 Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.