Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Has thanked: 22 times
Been thanked: 12 times

Re: Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)

Bericht door Jacky's »

Annett schreef: do 20 okt 2022, 16:23
Raven schreef: do 20 okt 2022, 14:25
Famke schreef: di 04 okt 2022, 19:39 Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke, heb je het geld al terug?
Ik heb de Sportlife van Dirk via de website ook nog niet terug, zouden ze wachten totdat de actie is afgelopen en dan alles in één keer?
ook hier geen geld ontvangen, bij navraag (2 weken geleden) gaven ze aan dat ze geen afgekeurde bon met mijn gegevens konden vinden en dat ik het maar opnieuw moest indienen. En ook nog gedaan ook nog. T.w. 2 weken geleden.
Famke
Has thanked: 31 times
Been thanked: 38 times

Bericht door Famke »

Ik heb week totaal geen enkele reactie gekregen op mijn apps (en dat de reden is waarom ze niet reageerden, maar blijkbaar kon dat wel weer naar jou?). Ze zeiden dat zij overgegaan waren van systeem en eerdere conversatie niet in konden zien, wie het had gezegd, dat zij acties door elkaar hadden gehaald (wat niet klopt daar andere acties allang waren uitgekeerd daarvoor) ed. Snap nu waarom vele op dit forum zeggen "voor mij geen Tikkie". Ook heel vreemd dat de bon eerst wel goed gekeurd was, en toen plots niet met reden geen bon terwijl die gewoon te zien is? :?
Famke

Bericht door Famke »

Kreeg weer net bericht dat actie is afgekeurd omdat een gta niet geldig is icm andere kortingen. :roll:
Annett

Bericht door Annett »

Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.
Famke

Bericht door Famke »

Annett schreef: do 20 okt 2022, 19:01 Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.
Ik die melding ook. Via de site hebben ze 1e keer dus afgekeurd omdat er zogenaamd geen bon op de foto stond en 2e keer omdat het niet icm kortingen mag. En volgens hun geldt dat bij alle Tikkie acties. :roll:
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

Annett schreef: do 20 okt 2022, 19:01 Zullen ze de actievoorwaarden voor Sportlife hebben aangepast tussentijds? Kan mij niet herinneren dat erin stond dat het niet in combinatie met andere acties mocht, want dan had ik niet meegedaan met de Dirkbon. De foutmelding die ik bij scannen van de bon met de Tikkie app kreeg was ook dat ze het product niet kunnen vinden op de bon.
Staat er al een tijd bij
Plaats reactie