Geld terug actie Vivera shoarma
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Geld terug actie Vivera shoarma
Na het aanklikken van de link zie ik de verwachte betaaldatum..........26.04.,wel dit jaar.
Niet netjes : :shock.
En zoals al vermeld, is een andere aanvraag binnen 2 weken uitbetaald.
NIET netjes.
Niet netjes : :shock.
En zoals al vermeld, is een andere aanvraag binnen 2 weken uitbetaald.
NIET netjes.
-
bij mij bleven ze volhouden dat het gestort was, ik heb om een kopie van de aanvraag gevraagd en wat schets mijn verbazing...wat zij mij toestuurde was niet van mij...heb ik ze gezegd,,,hoe het nu afloopt ????...gok erop dat ik naar mijn geld kan fluiten, verder geen bewijs van deelname
-
jawel, maar die bleek helemaal niet van mij te zijn
op 22-2 ontvangen 27-2 aanvaard en op 17-3 betaling met daaronder een rekeningnummer wat mij niet bekend voorkwam, maar ging ervan uit dat het van hun was, na wat heen en weer gemail, kreeg ik dus het aanvraag formulier te zien was van ene marcel met dat rekeningnummer, hoe het zo is kunnen komen , ik heb geen flauw idee niets maar dan ook niets klopt met de gegevens van mij
als ik morgen nog niets gehoord heb ga ik maar weer eens vragen hoe ze dit oplossen als ze dat al doen, want als mijn aanvraag op de een of andere manier niet is aangekomen dan heb ik geen poot om op te staan
-
volgens mij heb ik een formulier op internet ingevuld die te voorschijn kwam na een link op dit forum...ik weet het niet precies meer er zijn al veel acties voorbij gekomen, het is op de achtergrond geraakt.. mocht ik mijn gel niet terug krijgen, jammer, maar er gaat wel eens wat mis