Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Vandaag m'n 3e zak ingediend. Ik ga dit weekend de 4e zak proberen, ben benieuwd.
- Vita
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 7 times
Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs
Mijn deelname is na de mail alsnog goedgekeurd. Mn vriend heeft net ook een mail gestuurd, hopelijk wordt die van hem ook goedgekeurd.
Edit 20:50 die van mn vriend ook alsnog goedgekeurd
Edit 20:50 die van mn vriend ook alsnog goedgekeurd
4e zak ingediend en bevestiging cashback binnen. Dit betekent dat je tot 6 mei elke dag een zak kunt kopen en declareren zolang de voorwaarden niet worden aangepast.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Nou ja, als je de voorwaarden mag geloven is er €11.900 gereserveerd voor de cashbacks. Dat zijn ruim 5000 zakken chips. Voor een maandenlange landelijke campagne is dat niets toch?
Bij mij pakt hij de code niet.... Het is toch de code onder de houdbaarheidsdatum?
Patty:
ja, onder de houdbaarheidsdatum staat de code.
Maar elders al gelezen dat andere mensen dat probleem ook hadden.
Misschien gewoon een paar keer proberen....
ja, onder de houdbaarheidsdatum staat de code.
Maar elders al gelezen dat andere mensen dat probleem ook hadden.
Misschien gewoon een paar keer proberen....
-
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 15 times
Ja die code
Hoofdletters gebruikt?
Ja met hoofdletters gedaan. Ook met kleine letters geprobeerd. Snap er niets van. Het is de knoflook variant, die hoort toch gewoon mee te doen.
Bij mij ook gisteren code onbekend.
Heb een mail gestuurd!
Heb een mail gestuurd!