The Insiders Bueno
Re: The Insiders Bueno
Ik kan echt geen PB sturen... Blueswoman lukt niet, en nu Marry ook niet... Snap er niets van, ben ik geblokkeerd voor mailen ofzo? Het kon wel eerder
ik heb 2 codes over van mensen die deze niet wilde
iemand interesse??
Even PB
Eerste maalt
iemand interesse??
Even PB
Eerste maalt
-
Sue-tje
Ik heb je PB ontvangen hoor.
Heb alleen nog geen mail van kiala gehad dus nog geen pakket helaas
Ik heb je PB ontvangen hoor.
Heb alleen nog geen mail van kiala gehad dus nog geen pakket helaas
The Insiders Bueno. Ik heb nog codes over..
Hallo mensen van dit Forum, Ik heb mijn pakket eindelijk mogen ophalen en ik weet dat hier heel veel actieve mensen zijn die graag mee willen doen en dat gun ik jullie van harte, dus ik wil graag een aantal codes om Gratis Bueno op te kunnen halen met jullie delen, maar daar wil ik dan wel graag iets voor terug...
Ik wil heel graag van je weten als je het gehaald hebt wat je er van vond, zodat ik dat weer door kan geven.
Als je mij een persoonlijk berichtje stuurt, kan ik je een code sturen en ga ik aan je vragen of je je mening er over wilt geven.
Ik hoor het van je als je een code wilt.
Ik wil heel graag van je weten als je het gehaald hebt wat je er van vond, zodat ik dat weer door kan geven.
Als je mij een persoonlijk berichtje stuurt, kan ik je een code sturen en ga ik aan je vragen of je je mening er over wilt geven.
Aantal mensen heb ik een code gestuurd.
Als ik weer wat over heb zeg ik het wel.
Sommige mensen willen de bon niet hebben.
Ik heb gevraagd of ze hem dan terug willen geven
Kan ik er een ander een plezier mee doen
Als ik weer wat over heb zeg ik het wel.
Sommige mensen willen de bon niet hebben.
Ik heb gevraagd of ze hem dan terug willen geven
Kan ik er een ander een plezier mee doen
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: The Insiders Bueno. Ik heb nog codes over..
tRijkie33 schreef:Hallo mensen van dit Forum, Ik heb mijn pakket eindelijk mogen ophalen en ik weet dat hier heel veel actieve mensen zijn die graag mee willen doen en dat gun ik jullie van harte, dus ik wil graag een aantal codes om Gratis Bueno op te kunnen halen met jullie delen, maar daar wil ik dan wel graag iets voor terug...
Inderdaad helemaal mee eens, heb ook een aantal mensen een code gestuurd, en zou het fijn vinden als ik kan rapporteren dat er ook aankopen gedaan zijn, en wat jullie ervan vonde.
Ik heb een paar codes over, ik zet ze hier op omdat ik helaas geen tijd heb om pb te sturen:
J8QXCQ
6643F7
3G7FGY
6GEMP9
laat svp in een reactie weten welke code je hebt genomen zodat andere weten welke er nog over zijn.....
J8QXCQ
6643F7
3G7FGY
6GEMP9
laat svp in een reactie weten welke code je hebt genomen zodat andere weten welke er nog over zijn.....
ik heb mijn pakket opgehaald codes in overvloed...
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe de priveberichten werken..
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe de priveberichten werken..
bedankt Joey voor deze code 6GEMP9 die heb ik gebruiktjoey2002 schreef:Ik heb een paar codes over, ik zet ze hier op omdat ik helaas geen tijd heb om pb te sturen:
J8QXCQ
6643F7
3G7FGY
6GEMP9