Oral b tandpasta nu 2 + 2 gratis bij kruidvat en dan ook nog € 2,- korting van Lihl
Bij Kruidvat 2+2 gratis voor 8€-2€ van LIHL=1,50€ per stuk.
Dat vindt ik nog niet echt goedkoop voor een tube tandpasta, of je moet natuurlijk altijd alleen maar deze tandpasta kopen.
petra11 schreef:ik heb vorige keer niet meegedaan omdat het mij te lastig leek.
Maar ik wil het toch wel een keer proberen en heb ook een mail gekregen met de actie.
Hoe werkt het eigenlijk?
Moeten alle producten op 1 kassabon staan of kan je met meerdere kassabonnen mee doen?
Veel producten zijn her en der in de aanbieding of 1+1 gratis. b.v. Ambi pur bij Plus en AH 1+1 gratis. Dreft afwasmiddel zie ik voor 1,00 bij diverse winkels.
Kan je die producten allemaal in een aanbieding halen en is het dan niet te moeilijk om meerdere foto's van kassabonnen in te sturen?
Moet je dan ook alle kassabonnen eerst verzamelen en als je alles gekocht hebt, in 1 keer alles invullen op de site?
Wie helpt mij?
Alle producten mogen op een kassabon maar het hoeft niet, je kunt ook alles apart insturen.
Vorige keer heb ik de Dreft gekocht bij Blokker voor 1 euro en ook 1 euro uitbetaald gekregen.
Lees even de voorwaarden, koop een fles dreft en probeer het dan kom je er achter dat het makkelijk is.
Heb ze net gebeld omdat er problemen zijn met het formulier in te zenden, gelijk gevraagd of producten ook in de aanbieding gekocht mochten worden en dat is geen probleem.
Dus de Swiffer doekjes nu met 40% korting bij Blokker dus 2 dozen voor € 4,78 en je kunt 5 euro terug krijgen!
Mariette schreef:Heb ze net gebeld omdat er problemen zijn met het formulier in te zenden, gelijk gevraagd of producten ook in de aanbieding gekocht mochten worden en dat is geen probleem.
Dus de Swiffer doekjes nu met 40% korting bij Blokker dus 2 dozen voor € 4,78 en je kunt 5 euro terug krijgen!
Hor Mariette, ik zie op de site van Blokker dat ze 2de halve prijs zijn, niet 40%. En weet jij om welke doekjes het precies gaat? Dat is me niet duidelijk uit het plaatje.
De Lenor is trouwens in de aanbieding bij AH, 2 voor 4 euro. Als je nog de 1,50 korting hebt van de Huishoudbeurs én 1,50 terugkrijgt van lihl, betaal je maar 1 euro voor 2 flessen. Of kan dat niet?
Mariette schreef:Heb ze net gebeld omdat er problemen zijn met het formulier in te zenden, gelijk gevraagd of producten ook in de aanbieding gekocht mochten worden en dat is geen probleem.
Hor Mariette, ik zie op de site van Blokker dat ze 2de halve prijs zijn, niet 40%. En weet jij om welke doekjes het precies gaat? Dat is me niet duidelijk uit het plaatje.
De Lenor is trouwens in de aanbieding bij AH, 2 voor 4 euro. Als je nog de 1,50 korting hebt van de Huishoudbeurs én 1,50 terugkrijgt van lihl, betaal je maar 1 euro voor 2 flessen. Of kan dat niet?
De lenor weet ik niet ben niet naar de HHB geweest en heb nog wasverzachter zat. Op pagina 3 v.d Blokker links onderin het hele Swiffer assortiment met 40% korting, navulling per pak vanaf 2.39!
de Always is toch ook gratis je krijgt 2,55 terug op 1 pak uit assortiment. 1 enkelpak kost bij kruidvat 2,45 en je krijgt 2,55 terug. dus gratis toch?
O ja voor wie nog wel de ambi pur geurverspreider in div. geuren voor 3,50 en krijg je als ik het goed heb 3,00 euro van terug. Bij AH ook 1+1 gratis en dacht 3,99 voor twee maar dat weet ik niet zeker. Bij de Plus dreft (handafwasmiddel Original twee flessen voor 1,99 en dan krijg je een euro terug en een lente bloei zegel)