Goedzo driene70. Er moet op de een of andere manier een fout in het systeem zitten waardoor kassabonnen (ten onrechte) worden afgekeurd.
Je kunt dan wel télkens opnieuw een foto/scan maken... en deze opnieuw uploaden, maar daar schiet je geen .... mee op.
Credo: mailen, de foto/scan van de kassabon eventueel nog in de e-mail bijvoegen en vragen: 'Wat is er mis met mijn kassabon?' Helaas zul je geen antwoord op deze vraag krijgen, maar wel een reactie dat je deelname is goedgekeurd.
We hebben de aanvraag opnieuw bekeken en er lijkt ergens iets fout te zijn gegaan.
De aanvraag is nu goedgekeurd! Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag op je rekening gestort.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.
We hebben de aanvraag opnieuw bekeken en er lijkt ergens iets fout te zijn gegaan.
De aanvraag is nu goedgekeurd! Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag op je rekening gestort.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.