Wasmiddel Lenor probeer voor € 1,00 (refundactie) Ingangsdatum 13/8
Re: Wasmiddel Lenor probeer voor € 1,00 (refundactie) Ingangsdatum 13/8
Is dan denk ik de wasverzachter. Maar dan kan je het niet meer proberen voor 1 euro
-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 1 time
@Hoefsmid, volgens mij kijk je naar de wasverzachter; Lenor wasmiddel is van 6,49 volgende week naar 3,89.
Maar let op; die refund is tot en met morgen, en de korting gaat overmorgen pas in. De refund is op het wasmiddel, niet op de wasverzachter.
Maar let op; die refund is tot en met morgen, en de korting gaat overmorgen pas in. De refund is op het wasmiddel, niet op de wasverzachter.
Dat is niet heel moeilijk en staat ook in de folder, op alle Lenor 40 % korting
en het artikel en de prijs die in de folder staat is een voorbeeld (dit staat er ook), dus
op alle Lenor krijg je 40 % korting, en het product waar nu over gesproken word
kost inderdaad € 6,49 normaal. Maar deze actie is dat al ten einde want deze loopt tm morgen 21 augustus.
en het artikel en de prijs die in de folder staat is een voorbeeld (dit staat er ook), dus
op alle Lenor krijg je 40 % korting, en het product waar nu over gesproken word
kost inderdaad € 6,49 normaal. Maar deze actie is dat al ten einde want deze loopt tm morgen 21 augustus.
hoefsmid schreef:In de nieuwe folder van AH staat volgende week 40% korting op Lenor dus nu van € 3,29 voor € 1,97.
Ik zie nergens een prijs in de buurt van € 6,49.
Snappen jullie wat van. Ik niet!
Kan wel zijn, maar ik vind dat toch een grote afprijzing. Verdienen ze er nu nog aan?
Zou de refund ook per morgen moeten worden ingeleverd> Er zijn er nog genoeg van over. Had ik niet gedacht. Misschien wordt de aktie wel verlengd.
Zou de refund ook per morgen moeten worden ingeleverd> Er zijn er nog genoeg van over. Had ik niet gedacht. Misschien wordt de aktie wel verlengd.
In de folder staat dat het om een voorbeeldprijs gaat, als je naar de ah site gaat en naar de bonusaanbieding van morgen kijkt bij de Lenor, dan zie je dat je voor dit wasmiddel met bonus vanaf morgen € 3.89 moet betalen.
en afgelopen; ook niet meer in te voeren.....
Je kunt nu nog wel een oude kassabon indienen.
-
hoefsmid schreef:Kan wel zijn, maar ik vind dat toch een grote afprijzing. Verdienen ze er nu nog aan?
40% is minder dan de 1+1 gratis die ook vaak voorbij komt.
Neem maar van mij aan dat ze geen verlies lijden!!
(