100% cashback op Amstel 0.0
Re: 100% cashback op Amstel 0.0
hier ook het geld op de bankrekening van de Amstel 0,0 %.
Dacht ik van de week dus dat ik die had vergeten in te vullen en nog eens ingevuld (en nu kwam Scoupy er aan te pas met invullen).
maar toen kreeg ik een afwijzing omdat de kassabon niet binnen de actie-periode viel. (gekocht op 11-03)
Daarna Amstel gemaild dat ik nog geen geld terug had en niks gehoord van mijn inzendingn rond 11-03 of 12-03. en
daarop antwoord gekregen dat ze mijn inzending hadden ontvangen (dus toch)
en er mee bezig waren.
En nu net het geld binnen.
Vanmorgen ook nog een bevestiging gehad (van Amstel) over inzending van Amstel fris 0% dus die andere gta,
Dacht ik van de week dus dat ik die had vergeten in te vullen en nog eens ingevuld (en nu kwam Scoupy er aan te pas met invullen).
maar toen kreeg ik een afwijzing omdat de kassabon niet binnen de actie-periode viel. (gekocht op 11-03)
Daarna Amstel gemaild dat ik nog geen geld terug had en niks gehoord van mijn inzendingn rond 11-03 of 12-03. en
daarop antwoord gekregen dat ze mijn inzending hadden ontvangen (dus toch)
en er mee bezig waren.
En nu net het geld binnen.
Vanmorgen ook nog een bevestiging gehad (van Amstel) over inzending van Amstel fris 0% dus die andere gta,
Om toch niet goed van te worden.
Gisteren het actie-product bij de Jumbo gehaald met als prijs op de bon €3,39 en Scoupy heeft hem nog niet goedgekeurd.
Snap niet waarom dit zo lang moet duren.
Inmiddels vanochtend een emai verstuurd en nog geen reactie gehad.
Pfffffff
Gisteren het actie-product bij de Jumbo gehaald met als prijs op de bon €3,39 en Scoupy heeft hem nog niet goedgekeurd.
Snap niet waarom dit zo lang moet duren.
Inmiddels vanochtend een emai verstuurd en nog geen reactie gehad.
Pfffffff
-
Heb je wel een bevestiging in je mailbox gekregen?
Hier binnen 10 minuten goedkeuring ontvangen
Hier binnen 10 minuten goedkeuring ontvangen
Pheeeeuuuww.
Na 30 uren is het eindelijk goedgekeurd. Niet te geloven hoe slecht deze campagneis opgezet. En dat van een groot bedrijf. Die zullen toch beter moeten weten hoe ze zoiets moeten marketen?
Na 30 uren is het eindelijk goedgekeurd. Niet te geloven hoe slecht deze campagneis opgezet. En dat van een groot bedrijf. Die zullen toch beter moeten weten hoe ze zoiets moeten marketen?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Je hoeft ook niet te overdrijven toch? 30 uur is iets meer dan een dag. Iedereen is verwend met scoupy dat je gelijk een uur erna bevestiging hebt. Het duurt wel vaker iets langer met externe acties, zeker als ze storm lopen.suriboy schreef:Pheeeeuuuww.
En bovendien scoupy is echt een luxe, daarvoor moest je altijd weken wachten of je geld Terugkreeg überhaupt (en vaak niks geen bevestigingsmailtje ofzo).
hoihoi schreef:Surinaamse toestanden bij Scoupy

Het moet niet gekker worden bij Scoupy.
Heeft niets te maken met overdrijven. Max dat ik ooit tot nu toe op een goedkeuring heb moeten wachten is 4 uren. In vergelijking met deze actie (30 uur wachten) is het nogal wat. Acties en storm lopen bij Scoupy. De back-end heeft echt geen 30 uren nodig om iets goed te keuren hoor.irisvm schreef:Je hoeft ook niet te overdrijven toch? 30 uur is iets meer dan een dag. Iedereen is verwend met scoupy dat je gelijk een uur erna bevestiging hebt. Het duurt wel vaker iets langer met externe acties, zeker als ze storm lopen.suriboy schreef:Pheeeeuuuww.
En bovendien scoupy is echt een luxe, daarvoor moest je altijd weken wachten of je geld Terugkreeg überhaupt (en vaak niks geen bevestigingsmailtje ofzo).