Clc, zo snel kan toch niemand in de winkel al zijn.
Ik vind het storend worden dat jij telkens om streepjescodes vraagt. Loop naar de winkel en koop het artikel.
Ik vind het al tijden irritant en "typerend"..... Geloof er niks van bij haar.
Ik irriteer me er echt de laatste week ontzettend aan.
Had altijd idee dat dit forum de dingen gedeeld werden met elkaar, men elkaar hielp.
Maar zoals nu ook de coupons Treetz, ze zijn al weg paar minuten nadat het hier openbaar gedeeld wordt.
En een dankjewel.... nee hoor.
En ja, ik kan ze niet zo vaak delen, omdat een paar nog actievere mensen me voor zijn
Maar echt, dit forum is voor mijn gevoel de laatste tijd heel erg aan het veranderen.
Ik werd ook rechtstreeks naar een code gevraagd, stuur ik daar een pb over naar het hoe en waarom, wordt er niet eens gereageerd.
Het is alleen maar graaien, graaien, graaien.
Ik denk wel na voor ik hier nog iets deel hoor zo.
Voor de wel delers onder ons; sorry voor dit negatieve berichtje
Maar je hebt wel gelijk! Ik kan het niet eens delen, iemand is mij voor en ik ben aan het werk dat ik het niet red. Maar dat irriteren heb ik ook wel al een poosje....
En wat ook heel erg irritant is, is dat HAAR coupon gejat is! Hoe dan??!!
Batjaa schreef: ↑vr 23 sep 2022, 15:19
Dat het gehackt is, dat weet ik. Maar ik lees alleen maar reacties van haar over gejatte coupons.
Haar en familie app accounts bedoel ik en ook telkens als de wachtwoorden worden veranderd. Maar opvallend vaak wordt inderdaad coupon bij haar gestolen volgens de opmerkingen.
Batjaa schreef: ↑vr 23 sep 2022, 15:19
Dat het gehackt is, dat weet ik. Maar ik lees alleen maar reacties van haar over gejatte coupons.
Haar en familie app accounts bedoel ik en ook telkens als de wachtwoorden worden veranderd. Maar opvallend vaak wordt inderdaad coupon bij haar gestolen volgens de opmerkingen.
Met mijn neus in de boter vanmiddag, gebeurt niet vaak meer. Bols kunnen reserveren, was toch in de beurt bij Gall&Gall en gelijk opgehaald. Ligt in de koelkast, vanavond proberen