Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 85 times
- Been thanked: 22 times
Re: Treetz: acties 2022
Zo ook weer gelukt.
Creme, (kruidvat ) en pasta (appie) en drank (dirk)
Met dank aan treetz
Creme, (kruidvat ) en pasta (appie) en drank (dirk)
Met dank aan treetz
Laatst gewijzigd door greetje11 op do 29 sep 2022, 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 39 times
Ik mis de like knop ook telkens.
Maar jij hebt de pasta gevonden bij de Dirk? Hij staat namelijk niet op de site genoemd.
Laatst gewijzigd door Famke op do 29 sep 2022, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Belangrijkste deel antwoord Unox:

Dus het wordt inderdaad uit het assortiment genomen. Sorry Liamoto, Hoogvliet had dus gelijk.Fijn te lezen dat u gebruik maakt van onze producten. Wij begrijpen dat het jammer is dat u dit product niet meer aantreft in het schap. Helaas hebben we dit product uit ons assortiment gehaald.
Ieder jaar passen we ons assortiment aan naar de wensen van onze consumenten. Uit onderzoek blijkt dat de vraag naar dit product onvoldoende is en dus niet meer gewenst is. Helaas hebben wij geen product meer op voorraad staan. Deze kunnen ook niet meer worden besteld. Onze excuses voor het ongemak.

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Achja, zo is het tenminste duidelijk, dank je.Famke schreef: ↑do 29 sep 2022, 16:25 Belangrijkste deel antwoord Unox:Dus het wordt inderdaad uit het assortiment genomen. Sorry Liamoto, Hoogvliet had dus gelijk.Fijn te lezen dat u gebruik maakt van onze producten. Wij begrijpen dat het jammer is dat u dit product niet meer aantreft in het schap. Helaas hebben we dit product uit ons assortiment gehaald.
Ieder jaar passen we ons assortiment aan naar de wensen van onze consumenten. Uit onderzoek blijkt dat de vraag naar dit product onvoldoende is en dus niet meer gewenst is. Helaas hebben wij geen product meer op voorraad staan. Deze kunnen ook niet meer worden besteld. Onze excuses voor het ongemak.![]()

Alleen snap ik nu de opzet van Treetz niet meer zo goed.

-
Misschien oude voorraden opmaken?liamito schreef: ↑do 29 sep 2022, 17:46 Achja, zo is het tenminste duidelijk, dank je.![]()
Alleen snap ik nu de opzet van Treetz niet meer zo goed.Unox heeft er dus geen enkel belang bij om deze smaak als product van het jaar te laten kronen. Zou dat dan betekenen dat Treetz deze tegenstand heeft bedacht en de toekomstige winnaar van deze categorie nog volgt in de app ofzo?
Alleen de drank heb ik niet zo snel kunnen vinden, ik was bij Appie. Géén idee of het daar verkocht wordt....
-
Ja, het is te vinden bij de mixdrankjes: https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... -rum-punch
Het is een een niet al te groot flesje.

Daar heb ik wel bij staan kijkenFamke schreef: ↑do 29 sep 2022, 18:19Ja, het is te vinden bij de mixdrankjes: https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... -rum-punch
Het is een een niet al te groot flesje.![]()