Dan vermoed ik, maar weet het natuurlijk niet zeker, dat er precies op dezelfde tijd die link ook gebruikt is door een marcel.
Je had beter een eigen code aan kunnen vragen. Maar dat is achteraf makkelijk zeggen.
Maar dan is het denk idd jammer maar helaas.
De shoarma was wel lekker gelukkig
Geld terug actie Vivera shoarma
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Geld terug actie Vivera shoarma
heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe of het nu afloopt, krijg ik mijn geld heb ik mazzel, zo niet, dikke pech, maar is niet andersB2B schreef: ↑do 06 apr 2023, 16:19 Dan vermoed ik, maar weet het natuurlijk niet zeker, dat er precies op dezelfde tijd die link ook gebruikt is door een marcel.
Je had beter een eigen code aan kunnen vragen. Maar dat is achteraf makkelijk zeggen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Geld terug actie Vivera shoarma
nooit meer wat gehoord......margreetK schreef: ↑do 06 apr 2023, 17:41heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe of het nu afloopt, krijg ik mijn geld heb ik mazzel, zo niet, dikke pech, maar is niet andersB2B schreef: ↑do 06 apr 2023, 16:19 Dan vermoed ik, maar weet het natuurlijk niet zeker, dat er precies op dezelfde tijd die link ook gebruikt is door een marcel.