Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Maxx

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Maxx »

Ik heb een account moeten verwijderen. Dat hebben we gedaan, helaas €12 kwijt.
En nu zeggen ze dat ik het account niet heb verwijderd dus alsnog kan ik niet verder. Word er wel een beetje moedeloos van. De terugkoppeling van ze bestaat ook iedere keer uit een of twee regels. "Zoek het maar uit" lijkt het wel.
mnie

Bericht door mnie »

Ik vind dat ook zo vervelend bij bepaalde enquete-panels. Omdat het zo lang duurt voor je een uitbetaalbaar bedrag hebt, heb ik met meerdere e-mailadressen een account. Persoonlijke gegevens iets anders, man/vrouw, leeftijd etc.
Maar dan gaat zo'n panel ineens samen met een ander panel..grrr. Dan klopt het bij mij totaal niet meer :lol:
milourekem

Bericht door milourekem »

mnie schreef: wo 20 dec 2023, 17:38 Ik vind dat ook zo vervelend bij bepaalde enquete-panels. Omdat het zo lang duurt voor je een uitbetaalbaar bedrag hebt, heb ik met meerdere e-mailadressen een account. Persoonlijke gegevens iets anders, man/vrouw, leeftijd etc.
Maar dan gaat zo'n panel ineens samen met een ander panel..grrr. Dan klopt het bij mij totaal niet meer :lol:
Dit is wat anders dan voor velen onder ons.. Dit is geen panel account die samengaat. Een eigen account welke gewoon onterecht wordt geblokkeerd!
mnie

Bericht door mnie »

milourekem schreef: do 21 dec 2023, 06:18
Dit is wat anders dan voor velen onder ons.. Dit is geen panel account die samengaat. Een eigen account welke gewoon onterecht wordt geblokkeerd!

Zeker als het onterecht is, is het echt zuur! Dat snap ik.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Oke.
Voor de gene die nog last hebben met Scoupy / Woolsocks

Verwijder niet je account.

Na lang zeuren hebben ze mij weer gedeblokkeerd. Maar ik krijg niet mijn saldo uitbetaald omdat ze het oude en nieuwe account niet kunnen koppelen
Jacky's
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Jacky's »

Miranda schreef: di 19 dec 2023, 15:19
Jacky's schreef: di 19 dec 2023, 07:23 Mijn rekening is nog steeds geblokkeerd maar ik heb net
€ 0 .50 smartegeld, oeps ik bedoel "spingeld" ontvangen. :roll:
Maar kon je dus nog wel meedoen met de paprika actie geld terug actie?

Want die 50 cent is omdat er te weinig daarvoor was overgemaakt?
Die 50 cent is gewonnen met aan het rad draaien / spinnen, eergister weer 20 cent, daarvoor vaak die kadokaarten van € 10,00 van de Hema of Plus etc. waar ik niemand mee ga lastig vallen.
Je moet geloof ik, 4 x per week op de app inloggen en dan kun je aan het rad draaien.
isaswinkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door isaswinkie »

B2B schreef: do 21 dec 2023, 14:02 Oke.
Voor de gene die nog last hebben met Scoupy / Woolsocks

Verwijder niet je account.

Na lang zeuren hebben ze mij weer gedeblokkeerd. Maar ik krijg niet mijn saldo uitbetaald omdat ze het oude en nieuwe account niet kunnen koppelen
Jij hebt dus je account verwijderd en heb je daarna weer een nieuw account aangemaakt met hetzelfde mailadres/ naam en rekeningnummer?
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Ja dat heb ik gedaan.

let wel mijn account is gedeblokkeerd.
Die van mijn man wordt niet gedeblokkeerd.
Zelfde klantenservice medewerker. Maar hier was het nee we gaat het niet doen.
Na nog een mail met uitleg. Nee we hebben al gezegd dat we het niet gaan doen.
Nog een mail met uitleg dat ik hetzelfde had en dat die wel gedeblokkeerd was.
Nee fijne dag verder.

Kortom zooitje daar.
Raya1982
Been thanked: 1 time

Bericht door Raya1982 »

Mensen blijf volhouden!
Ik heb steeds screenshots gemaakt van goedkeuringen bij cashbacks en m'n scoupy woolsock socks.
Na wel 30 keer heen en weer mailen en blijven uitleggen, hebben ze handmatig 24eu in m'n sock gestort. Dat was oa van de dure Robijn artikelen.
Er mist nu nog 8eu ongeveer maar dat laat ik zitten omdat het gaat om producten die ik normaal ook zou kopen. En t is het me niet waard om weer een hele discussie te voeren.

Kortom: volhouden!
Maxx

Bericht door Maxx »

Raya1982 schreef: za 23 dec 2023, 11:46 Mensen blijf volhouden!
Ik heb steeds screenshots gemaakt van goedkeuringen bij cashbacks en m'n scoupy woolsock socks.
Na wel 30 keer heen en weer mailen en blijven uitleggen, hebben ze handmatig 24eu in m'n sock gestort. Dat was oa van de dure Robijn artikelen.
Er mist nu nog 8eu ongeveer maar dat laat ik zitten omdat het gaat om producten die ik normaal ook zou kopen. En t is het me niet waard om weer een hele discussie te voeren.

Kortom: volhouden!
Bij mij zijn ze akelig stil na mijn screenshots. Zowel op mail als via Messenger. Inmiddels wacht ik al sinds 29 november op een uitbetaling. Maar inderdaad, we blijven volhouden.
Plaats reactie