Florence, Scoupy liet via hun Facebookpagina het volgende weten: Omdat Verkade Flinterdun uitverkocht was, is er als tegemoetkoming een extra coupon vrijgegeven. Deze is vrijgegeven op het moment dat we geen Flinterdun meer konden verkopen.
Florence schreef:Ik heb scoupy gemaild met de vraag waarom de een wel en de ander niet de verkade flinterdun als extra hhb actie te zien krijgt. Als ik antwoord heb laat ik het hier weten.
Iemand al iets terug van de KIL acties van de huishoudbeurs? Ecover, Tempo, Kwekkeboom ed? Mn dochter had vorige week al de ecover terug, en ik had het eerder ingestuurd en nog niets gezien.
Vandaag 4 Red Bull gekocht bij Plus voor 1,19 per stuk! Lust het zelf niet, maar mijn vriend is weer blij
Scoupy heb ik alles (uiteraard) al van terug en de 2,50 van de Kortingisleuk tas op de HHB ook. DeTempo, Ecover en Kwekkeboom nog niet! Kwekkeboom vorige week in de aanbieding gekocht bij Plus, dus ik hoop dat dat goed gaat. Het staat echter alleen bij de FAQ dat het niet mag, niet in de actievoorwaarden. Wel een mailtje ontvangen dat het was goedgekeurd, maar weet niet of dat alleen voor Tempo en Ecover is of ook voor Kwekkeboom.
Marry schreef:Iemand al iets terug van de KIL acties van de huishoudbeurs? Ecover, Tempo, Kwekkeboom ed? Mn dochter had vorige week al de ecover terug, en ik had het eerder ingestuurd en nog niets gezien.
Ik zou KiL e-mailen Marry, want het gebeurt bij hen vaker dat bepaalde deelnames ergens blijven 'hangen', waarvan KiL zegt er geen verklaring voor te hebben (deelname staat dan wel goed in hun systeem). Zelf ook ervaring mee, maar dan met een ander product. Wacht hierdoor al te lang op de financiële afwikkeling.
Ik heb net Ariel gekocht bij AH, 2 x pods voor 6.69, 2e was gratis.. Bij de hhb een bon gekregen van Ariel voor 3.50 korting op een pak pods.. Die heb ik ook in kunnen leveren, dus nu 2 doosjes pods voor maar 3.19.. Das leuk!!!
Marry schreef:Iemand al iets terug van de KIL acties van de huishoudbeurs? Ecover, Tempo, Kwekkeboom ed? Mn dochter had vorige week al de ecover terug, en ik had het eerder ingestuurd en nog niets gezien.
@Marry, er zijn zojuist van allerlei GTA's goedkeuringsmailtjes verzonden door KIL.