Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Free

Re: Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Bericht door Free »

Bedankt voor de tip! Gisterenavond gekocht (1 tube Aquafresh en 1 tube Prodent) en ingevoerd bij Scoupy. Vandaag bericht ontvangen dat (100% oftewel €3,49) uitbetaald gaat worden.[/quote]

Hi Maartje:
Hoeveel kost de tube prodent die je hebt gekocht?[/quote]

De tube Prodent kostte € 1,35. Bij elkaar was dit € 4,84, waarvan ik de helft (€ 2,42) heb teruggekregen van AH.[/quote]

Dank je wel voor je antwoord.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Let op; Hoemoes is nu op. Alleen nog in te voeren met bon datum uiterlijk 9-3
MM12

Bericht door MM12 »

oude kassabon van poppins ingestuurd en werd goedgekeurd :-)
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

De poppins loopt ook nog gewoon en is al eerder dan 7 maart begonnen.
Machteld

Bericht door Machteld »

Gisteren bij de AH 2 tubes Aquafresh a 3,49 p/s (2e gratis Hamsterweken) gekocht.
Heb vanochtend 3,49 euro terug ontvangen van Scoupy, dus 2 tubes Aquafresh tandpasta gratis :D
Jisca

Bericht door Jisca »

Mijn aanvragen zijn ook eindelijk goedgekeurd met die vervangende bon van AH.
Ik heb na de tweede afkeuring maar gemaild, en toen kreeg ik terug dat het niet ging om de winkel die er niet op vermeld stond (dat dacht ik) maar om het subtotaal van bijna 50 euro en het totaalbedrag van 26 euro. Dat vonden ze bij Scoupy opvallend en hadden ze nog nooit eerder gezien. Nou, die hebben blijkbaar nog nooit gehamsterd bij AH ;)

Ik kreeg wel maar de helft terug van Aquafresh; of tenminste, de helft van Aquafresh en Prodent tandpasta samen, 2,42 euro. Terwijl ik bij iedereen hier zag dat jullie wel het complete bedrag terugkregen en dus in feite 2 tubes gratis hadden, dat is jammer :( maar ik ben blij dat het nu eindelijk is goedgekeurd!
MaartjeG

Bericht door MaartjeG »

Jisca schreef:Mijn aanvragen zijn ook eindelijk goedgekeurd met die vervangende bon van AH.
Ik heb na de tweede afkeuring maar gemaild, en toen kreeg ik terug dat het niet ging om de winkel die er niet op vermeld stond (dat dacht ik) maar om het subtotaal van bijna 50 euro en het totaalbedrag van 26 euro. Dat vonden ze bij Scoupy opvallend en hadden ze nog nooit eerder gezien. Nou, die hebben blijkbaar nog nooit gehamsterd bij AH ;)

Ik kreeg wel maar de helft terug van Aquafresh; of tenminste, de helft van Aquafresh en Prodent tandpasta samen, 2,42 euro. Terwijl ik bij iedereen hier zag dat jullie wel het complete bedrag terugkregen en dus in feite 2 tubes gratis hadden, dat is jammer :( maar ik ben blij dat het nu eindelijk is goedgekeurd!
Dat is zeker jammer Jisca en ook wel flauw, want Scoupy heeft (te lezen in eerdere reacties) aangegeven dat je er dan 1 gratis kreeg van AH en 1 van hen.
monique33
Has thanked: 19 times

Bericht door monique33 »

@Jisca; toch nog ff mailen joh ivm die tandpasta; denk dat je toch echt het hele bedrag terug zult krijgen. Zijn blijkbaar vreselijk in de war bij je ;-)
Jisca

Bericht door Jisca »

@monique33 ik zie net trouwens dat hierboven Maartje ook 2,42 terugkreeg omdat ze Aquafresh en Prodent had gekocht. Misschien ligt het daaraan? Dat de mensen die 2 keer Aquafresh kopen wel het hele bedrag terugkrijgen, en als je Aquafresh in combinatie met een andere tandpasta hebt gekocht niet?
Shiven

Bericht door Shiven »

@Jisca, zie:
MaartjeG » Di 08 Mar 2016, 17:53
Bedankt voor de tip! Gisterenavond gekocht (1 tube Aquafresh en 1 tube Prodent) en ingevoerd bij Scoupy. Vandaag bericht ontvangen dat (100% oftewel €3,49) uitbetaald gaat worden.

(€ 2,42 kreeg MaartjeG via de Bonuskorting terug van Albert Heijn; direct aan de kassa).
Plaats reactie