Pagina 8 van 8

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: wo 08 nov 2017, 23:23
door Deezers
Ik krijg bij wijze van uitzondering alsnog een extra euro gestort. Niks uitzondering, hield me netjes aan de voorwaarden die er toen stonden. En maakt dus blijkbaar uit wie je treft bij de klantenservice.

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: do 09 nov 2017, 07:09
door Lia
Deezers schreef:Ik krijg bij wijze van uitzondering alsnog een extra euro gestort. Niks uitzondering, hield me netjes aan de voorwaarden die er toen stonden. En maakt dus blijkbaar uit wie je treft bij de klantenservice.
Ik hoop dat je die dan ook krijgt.
Mij mij zeiden ze dat ook,maar niet gehad...

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: vr 10 nov 2017, 12:40
door CouponOma
Gisteren bij de DEEN in de reklame 2,50 betaald voor de Robijn Zwitsal wasverzachter en netjes 2,50 uitbetaald gekregen.

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: zo 12 nov 2017, 12:13
door zonnebloem
Ik kocht bij de Jumbo 6 flessen wasverzachter. Ik dien alles altijd in voor mijn kinderen en voor een paar mensen die het niet breed hebben.Alles afgekeurd. Wat blijkt?
Kocht morgenfris, maar op de kassabon staat Robijn WVZ Puur & Zach. Alles afgekeurd.
Heb jammer genoeg al een paar flessen weggegeven, maar morgenochtend vroeg sta ik met de 4 flessen die ik nog heb bij de servicebalie of ik wil 6 nieuwe kassabonnen of ze geven me maar 6 x € 2,89 terug.
Zou dit landelijk zo op de kassabonnen vermeld staan. Zo ja, dan kunnen ze hun borst natmaken.
Bij onze Jumbo is 't altijd wat. Ben je 4e in de rij zijn ze ook nooit thuis. De kassa ernaast sta je soms wel 5 minuten te wachten op de nieuwe cassiere. Hebben in ons kleine dorp maar 2 supers: Jumbo en AH die lang niet alles hebben. Zelfs kassabon met fles ernaast gescand, maar nee, hopeloos.

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: zo 12 nov 2017, 12:24
door B2B
@zonnebloem

Je mocht toch alle robijn wasverzachters kopen die je wilde. Je kreeg alleen max 3.49 terug.
Dus waarom keuren ze hem af dan?

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: zo 12 nov 2017, 12:35
door zonnebloem
Reden afkeuring: verkeerde productvariant. Je hebt een variant gekocht die helaas niet meedoet aan deze Cashback-actie. In de voorwaarden van de coupon kun je terugvinden welke productvarianten er bij deze actie horen.

Zo luidt het bericht wat ik kreeg bij de afkeuring.

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: zo 12 nov 2017, 15:11
door irisvm
zonnebloem schreef:Reden afkeuring: verkeerde productvariant. Je hebt een variant gekocht die helaas niet meedoet aan deze Cashback-actie. In de voorwaarden van de coupon kun je terugvinden welke productvarianten er bij deze actie horen.

Zo luidt het bericht wat ik kreeg bij de afkeuring.
Ik zou even bellen of mailen dan hoor! Want alle Robijn wasverzachters doen mee.. alleen soms komt het inderdaad raar op de bon, maar met een belletje of mailtje lossen ze dat meestal goed op!

Re: Probeer robijn wasverzachter

Geplaatst: zo 12 nov 2017, 16:27
door enweereentje
zonnebloem schreef:Ik kocht bij de Jumbo 6 flessen wasverzachter. Ik dien alles altijd in voor mijn kinderen en voor een paar mensen die het niet breed hebben.Alles afgekeurd. Wat blijkt?
Kocht morgenfris, maar op de kassabon staat Robijn WVZ Puur & Zach. Alles afgekeurd.
Heb jammer genoeg al een paar flessen weggegeven, maar morgenochtend vroeg sta ik met de 4 flessen die ik nog heb bij de servicebalie of ik wil 6 nieuwe kassabonnen of ze geven me maar 6 x € 2,89 terug.
Zou dit landelijk zo op de kassabonnen vermeld staan. Zo ja, dan kunnen ze hun borst natmaken.
Bij onze Jumbo is 't altijd wat. Ben je 4e in de rij zijn ze ook nooit thuis. De kassa ernaast sta je soms wel 5 minuten te wachten op de nieuwe cassiere. Hebben in ons kleine dorp maar 2 supers: Jumbo en AH die lang niet alles hebben. Zelfs kassabon met fles ernaast gescand, maar nee, hopeloos.
Haha, die is gek!

Verwachten dat Jumbo jouw 6x 2,89 euro terugbetaald terwijl je maar 4 flessen retourneert :D Haal eerst die flessen maar terug bij je kennissen :lol:
Verwachten dat Jumbo even voor jouw dr kassabonnen aanpast, zodat je wel mee kan doen.

Gewoon klantenservice mail sturen, werkt perfect. Doe ik ook weleens, als ik al bij voorbaat weet dat een kassabon afgekeurd gaat worden. Hier bij de supermarkt bijv. staat de datum niet altijd correct op de bon geprint. Als in: een deel van de linkerzijde van de bon wordt nauwelijks tot niet afgedrukt waardoor delen wegvallen. Bij elke bon dus, over de gehele bon. Kan moeilijk verwachten dat de winkel dan speciaal voor mij omdat ik van scoupy gebruik maakt een nieuwe kassa installeert.