Na 30 uren is het eindelijk goedgekeurd. Niet te geloven hoe slecht deze campagneis opgezet. En dat van een groot bedrijf. Die zullen toch beter moeten weten hoe ze zoiets moeten marketen?
Je hoeft ook niet te overdrijven toch? 30 uur is iets meer dan een dag. Iedereen is verwend met scoupy dat je gelijk een uur erna bevestiging hebt. Het duurt wel vaker iets langer met externe acties, zeker als ze storm lopen.
En bovendien scoupy is echt een luxe, daarvoor moest je altijd weken wachten of je geld Terugkreeg überhaupt (en vaak niks geen bevestigingsmailtje ofzo).
Heeft niets te maken met overdrijven. Max dat ik ooit tot nu toe op een goedkeuring heb moeten wachten is 4 uren. In vergelijking met deze actie (30 uur wachten) is het nogal wat. Acties en storm lopen bij Scoupy. De back-end heeft echt geen 30 uren nodig om iets goed te keuren hoor.
Suriboy, geniet maar extra van je Amsteltje, dat heb je wel verdiend.
Als er 1+1 is op verschillende merken blikjes bier en je koopt één pack Amstel en een ander deelnemend merk bijvoorbeeld Grolsch, hoeveel cashback krijg je dan?
K'tje schreef:Ik heb het nog niet betaald gekregen. Ik ga ze nog maar een keer mailen.
Zijn er nog anderen, die ook geen uitbetaling hebben gehad?
Ik heb vorige week maar eens gebeld met Amstel. En er werd toegezegd dat het uitbetaald werd, er was iets fout gegaan zagen ze (ik had n.a.v het contactformulier toen al te horen gekregen dat het overgemaakt zou worden). Het duurde nog een week, maar vandaag stond de 3,05 op mijn rekening.