Treetz nieuwe acties
Re: Treetz nieuwe acties
Notificatie zou fijn zijn, aan de andere kant denk ik dat het dan nog een factor sneller "uitverkocht" is.
Ben ik toch niet de enige. Laatst had ik de mazzel om voor het eerst in een jaar tijd een GTA te reserveren... bleek het product nergens te krijgen.

-
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 22 times
Dat is dan helemaal balen .
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in.
Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht? 

Hier ook beiden gevonden. Vegan heks'n kaas stond niet naast gewone, maar boven in het schap bij de vegan sausjes.
Iemand de heksenkaas opnieuw kunnen claimen vanmiddag? Hij kwam wel een paar keer vrij net als de Johma salade. Mij niet gelukt.Famke schreef: ↑di 02 nov 2021, 18:25 De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in.Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht?
![]()
-
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 22 times
Yes mij gelukt. En ook de Johma salade, .heksenkaas gewoon naast de originele, bij de jumboMadelon schreef: ↑do 04 nov 2021, 16:05Iemand de heksenkaas opnieuw kunnen claimen vanmiddag? Hij kwam wel een paar keer vrij net als de Johma salade. Mij niet gelukt.Famke schreef: ↑di 02 nov 2021, 18:25 De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in.Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht?
![]()
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times