Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
pctje

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door pctje »

Notificatie zou fijn zijn, aan de andere kant denk ik dat het dan nog een factor sneller "uitverkocht" is.
Iwan1976
Has thanked: 2 times

Bericht door Iwan1976 »

greetje11 schreef: di 02 nov 2021, 15:28 Je kan t niet af knipogen
Kijk regelmatig, net even een uurtje niet,alles al weer vergeven
Ben ik toch niet de enige. Laatst had ik de mazzel om voor het eerst in een jaar tijd een GTA te reserveren... bleek het product nergens te krijgen. :evil:
greetje11
Has thanked: 90 times
Been thanked: 22 times

Bericht door greetje11 »

Iwan1976 schreef: di 02 nov 2021, 17:04
greetje11 schreef: di 02 nov 2021, 15:28 Je kan t niet af knipogen
Kijk regelmatig, net even een uurtje niet,alles al weer vergeven
Ben ik toch niet de enige. Laatst had ik de mazzel om voor het eerst in een jaar tijd een GTA te reserveren... bleek het product nergens te krijgen. :evil:
Dat is dan helemaal balen .
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in. :roll: Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht? :lol:
pctje

Bericht door pctje »

Hier ook beiden gevonden. Vegan heks'n kaas stond niet naast gewone, maar boven in het schap bij de vegan sausjes.
Madelon
Been thanked: 7 times

Bericht door Madelon »

Famke schreef: di 02 nov 2021, 18:25 De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in. :roll: Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht? :lol:
Iemand de heksenkaas opnieuw kunnen claimen vanmiddag? Hij kwam wel een paar keer vrij net als de Johma salade. Mij niet gelukt.
greetje11
Has thanked: 90 times
Been thanked: 22 times

Bericht door greetje11 »

Madelon schreef: do 04 nov 2021, 16:05
Famke schreef: di 02 nov 2021, 18:25 De Heksenkaas was hier een flinke zoektocht. Jumbo had een apart veganschap, maar daar stond het natuurlijk weer niet in. :roll: Stond uiteindelijk in verdomhoekje van kaasschap (niet eens naast de andere van het merk) met 1 kapot en ander potje met tht morgen. Zag ook daarboven ook weer producten van Violife liggen waar de rest van dat merk in het aparte vegan koelschap weer lag. Hoe maakt Jumbo het boodschappen doen in de super een "belevenis" aka zoektocht? :lol:
Iemand de heksenkaas opnieuw kunnen claimen vanmiddag? Hij kwam wel een paar keer vrij net als de Johma salade. Mij niet gelukt.
Yes mij gelukt. En ook de Johma salade, .heksenkaas gewoon naast de originele, bij de jumbo
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

Gisteren de enquête ingevuld. Normaliter ontvang ik binnen een paar uur al bericht van goedkeuring. Nu nog steeds niets .ontvangen. hoe gaat dat bij jullie?
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: vr 05 nov 2021, 06:57 Gisteren de enquête ingevuld. Normaliter ontvang ik binnen een paar uur al bericht van goedkeuring. Nu nog steeds niets .ontvangen. hoe gaat dat bij jullie?
Duurt bij mij vaak 24 uur.
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

Famke schreef: vr 05 nov 2021, 07:19
Jacky's schreef: vr 05 nov 2021, 06:57 Gisteren de enquête ingevuld. Normaliter ontvang ik binnen een paar uur al bericht van goedkeuring. Nu nog steeds niets .ontvangen. hoe gaat dat bij jullie?
Duurt bij mij vaak 24 uur.
Dank voor de info
Plaats reactie