Ja was vorige week ook het antwoord. Zou ik ook zeggen om de mensen gerust te stellen ( rustig te houden).
Treetz acties (2024)
Re: Treetz acties (2024)
Ik heb ze maar weer een bericht gestuurd met de vraag wanneer ze uitbetalen.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Ik vraag me echt nog altijd af of we überhaupt wel betaald krijgen zo'n vagr bedoening.
Zou natuurlijk wel erg fijn zijn en een frustratie minder als het dit jaar nog goedkomt en het in mijn hoofd ook afgesloten kan worden.
Zou natuurlijk wel erg fijn zijn en een frustratie minder als het dit jaar nog goedkomt en het in mijn hoofd ook afgesloten kan worden.
-
Dit dus aan het lijntje houden heet dat. Zeg dan gewoon eerlijk de betalingen vinden plaats in week....
- B2B
- Been thanked: 5 times
Vorig jaar is het ook allemaal goedgekomen.
Maar je hebt idd een lange adem nodig.
Vandaar dat ik dit jaar niet veel heb meegedaan. En alleen producten die ik toch al zou kopen
Die 50% stond met ook niet aan.
Maar je hebt idd een lange adem nodig.
Vandaar dat ik dit jaar niet veel heb meegedaan. En alleen producten die ik toch al zou kopen
Die 50% stond met ook niet aan.
Ik heb ook de enquêtes die later per mail kwamen niet meer gedaan, ook over artikelen die ik niet eens gekocht of ingediend had, zoals de airfryer. Was er klaar mee , wel alles van ons willen weten.
-
Heeft het in het verleden weleens drie maand of nog langer geduurd?
Voor mijn gevoel is het nu echt veel extremer dan ooit maar misschien vergis ik mij hoor?
-
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 17 times
Vorige keer duurde het vaak ook heel erg lang en toen kwam hele bulk in 1 keer. Men zei men ook dat Treetz op instorten stond en geld niet meer had om de deelnemers te betalen. Maar ben het wel eens dat Treetz nu echt zijn tijd wel neemt.