Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Patty
Has thanked: 1 time

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Patty »

Het is mij vanmorgen ook eindelijk gelukt! Nu pakte de code wel. Alleen heb ik nog geen mail ontvangen. Duurde het bij jullie ook lang?
Buijsje
Has thanked: 11 times
Been thanked: 23 times

Re: Cashback bij Lay's Mac & Cheese, Lay's Chorizo & Onion en Lay's Roasted garlic & Herbs

Bericht door Buijsje »

Ja kan soms langer duren.
Madelon
Been thanked: 3 times

Bericht door Madelon »

Buijsje schreef: di 21 jan 2025, 16:48 Ja kan soms langer duren.
Vanmiddag ingediend en nu mail dat hij goedgekeurd is. Van het indienen geen mail.
Jacky's
Has thanked: 15 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

Madelon schreef: di 21 jan 2025, 17:38
Buijsje schreef: di 21 jan 2025, 16:48 Ja kan soms langer duren.
Vanmiddag ingediend en nu mail dat hij goedgekeurd is. Van het indienen geen mail.
Je krijgt na afsluiting van invoeren op het scherm

een link te zien waarmee je de status kunt bekijken.
Vita
Has thanked: 19 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Vita »

Ik durfde het bijna niet aan na de afkeuring (en later goedkeuring) van de tweede zak, maar de derde is nu ook goedgekeurd bij mij en mijn vriend :D
SWNL
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door SWNL »

Ik was maandag een beetje dom en had bij de AH 2 zakken in de actie "2 voor €3" gekocht. Heb toen toch maar de prijs €2.35 (van een enkele zak) ingevuld, ipv wat ik daadwerkelijk betaald had voor 1 zak (dus de bonus korting die wel op de bon staat,niet meegerekend), in de hoop dat het ok was.

Vandaag mail gekregen dat het goedgekeurd was een dat er binnenkort €2,35 zal worden overgemaakt. Ben benieuwd!
Plaats reactie