KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
feelings

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door feelings »

Chrisje9999 schreef:Bedankt voor het melden, wilde er morgen naar toe rijden. Is toch 50 kilometer op en neer voor mij, en niet prettig als je voor niks komt.
Olliez schreef:Groesbeek nog wel in de lijst, maar vandaag geen display meer.
maar Chrisje is dan nog wel waard om zover te moeten rijden? De waarde van de artikelen die verdwijnen toch als je naar het brandstofverbruik kijkt ;) ? Of zie ik dat verkeerd? Of heb je een leasewagen? :D
Jo12

Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo

Bericht door Jo12 »

Is er nog iemand in Klarenbeek geweest de afgelopen dagen? Ik ben wel benieuwd of er nieuwe zaken met actiesticker staan.
minie

Bericht door minie »

in klarenbeek lag vandaag: milka koekjes, groene thee, beschuit en lays crispy thins
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Groesbeek vandaag uit de lijst verwijderd....resten nog 28 deelnemende winkels.
Wordt minder i.p.v. meer.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Het kan ook elk moment weer veranderen natuurlijk. De MCD in gouda stopte ermee, toen kwam reeuwijk. Je hebt kans dat er binnenkort weer een nieuwe winkle instaat. We zullen zien..
Chrisje9999
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Moet altijd 15 tot 20 kilometer op en neer voor een supermarkt en voor iets uitgebreider winkelen 30 kilometer.
Combineer dus altijd alles en dan is het nog wel rendabel zeker als ik het ook voor de kinderen meeneem.
En nee hebben geen leasewagen meer.

feelings schreef:
Chrisje9999 schreef:Bedankt voor het melden, wilde er morgen naar toe rijden. Is toch 50 kilometer op en neer voor mij, en niet prettig als je voor niks komt.
Olliez schreef:Groesbeek nog wel in de lijst, maar vandaag geen display meer.
maar Chrisje is dan nog wel waard om zover te moeten rijden? De waarde van de artikelen die verdwijnen toch als je naar het brandstofverbruik kijkt ;) ? Of zie ik dat verkeerd? Of heb je een leasewagen? :D
feelings

Bericht door feelings »

[quote="Chrisje9999"]Moet altijd 15 tot 20 kilometer op en neer voor een supermarkt en voor iets uitgebreider winkelen 30 kilometer.
Combineer dus altijd alles en dan is het nog wel rendabel zeker als ik het ook voor de kinderen meeneem.
En nee hebben geen leasewagen meer

Dan ben ik wel zeer verwend hier. Ik struikel bijna over de supermarkten in de buurt(5 min).
jttp

Bericht door jttp »

Iemand vandaag nog in Nijmegen geweest?
Mariette

Bericht door Mariette »

Gisteren in Nijmegen geweest, Bavaria 0.0% appel in blikjes en Pickwick double green thee
Plaats reactie