Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Re: Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Ben ik nu door alles sores mijn Verkade coupon kwijt, of is ie echt op ???
Eerst hoop gedoe met de site, wachtwoord wat niet juist zou zijn etc.
Daarna loopt de site continu vast, ondertussen Verkade coupon op
Nu alles afgekeurd incorrecte iban terwijl daar niets aan gewijzigd is....baal hiervan
Daarna loopt de site continu vast, ondertussen Verkade coupon op

Nu alles afgekeurd incorrecte iban terwijl daar niets aan gewijzigd is....baal hiervan
Hoi Agnes,agnes1971 schreef:Eerst hoop gedoe met de site, wachtwoord wat niet juist zou zijn etc.
Daarna loopt de site continu vast, ondertussen Verkade coupon op![]()
Da's inderdaad balen. Misschien kun je ze beter even bellen en de situatie uitleggen? Mijn ervaring leert dat Scoupy doorgaans best coulant is.
Zojuist via Facebook messenger maar even een berichtje gestuurd...op Facebook werd ook gesproken over storing !?

Berichtje gestuurd naar scoupy en netjes geholpen, ondanks storing eind goed al goed 

Pannekoek schreef:Ik krijg steeds een afkeuring omdat mijn IBAN onjuist is, terwijl deze wel juist is. Hebben meer mensen hier last van?
als er geen extra spatie zit voor of achter het rekeningnummer, is misschien het soort rekening niet (meer?) toegestaan...bijvoorbeeld alleen nog een gewone betaalrekening en geen spaarrekening
https://scoupy.zendesk.com/hc/nl/articl ... -ingevoerd
en
https://scoupy.com/nl/terms onder 5.5 V
Er was een storing mbt de iban nummers, nu is alles opgelost dus nogmaals proberen !!!
Danerolles en de Kumar heb ik nog steeds niet kunnen vinden. Niet in de Plus, Hoogvliet, de Jumbo en niet in de AH... Danerolles hebben ze alleen overal in 6 stuks normaal