The Insiders Bueno
-
Re: The Insiders Bueno
En dat terwijl je moet aanvinken, bij opgave,
dat je weet, dat je niets uit het pakket mag verkopen
alleen weggeven.......
En zo, maken ze het voor iedereen kapot, jammer van dit soort gasten..
dat je weet, dat je niets uit het pakket mag verkopen
alleen weggeven.......
En zo, maken ze het voor iedereen kapot, jammer van dit soort gasten..
-
Ik heb nog steeds geen mail gehad dat het pakketje afgehaald kan worden, zijn er nog meer die nog niks hebben?
Heb de code van joey2002 gebruikt met nummer: 3G7FGY en nogmaals bedankt daarvoor. Zullen laten weten wat we er van vonden.
Ik heb ook nog wel wat codes:
KJCKNB
P3KPET
CKEBRA
Ik kreeg vorige week al mailtjes vn mensen van hier, maar mogelijk hebben die meerdere mensen gemaild, en dus inmiddels al een code. Ik zet ze dus hier neer voor gebruik. Ik kreeg dus al verzoeken, terwijl ik nog heelmaal geen afhaalbericht had.
Ik heb overigens de meeste doosjes rondgedeeld in de buurt, i.p.v een kerstkaart en deze mensen hebben dus ook de geldterugbon gekregen. Bij mij zaten overal netjes 4 chocolades in en een bon.
KJCKNB
P3KPET
CKEBRA
Ik kreeg vorige week al mailtjes vn mensen van hier, maar mogelijk hebben die meerdere mensen gemaild, en dus inmiddels al een code. Ik zet ze dus hier neer voor gebruik. Ik kreeg dus al verzoeken, terwijl ik nog heelmaal geen afhaalbericht had.
Ik heb overigens de meeste doosjes rondgedeeld in de buurt, i.p.v een kerstkaart en deze mensen hebben dus ook de geldterugbon gekregen. Bij mij zaten overal netjes 4 chocolades in en een bon.
bedankt Joey voor deze code 6643F7 die heb ik gebruiktjoey2002 schreef:Ik heb een paar codes over, ik zet ze hier op omdat ik helaas geen tijd heb om pb te sturen:
J8QXCQ
6643F7
3G7FGY
6GEMP9
laat svp in een reactie weten welke code je hebt genomen zodat andere weten welke er nog over zijn.....
Hier ook in de meeste doosjes 3 uitdeel snoepjes en zelfs ook doosjes met 2. Mogelijk dat de inpakker zelf even heeft getest
Ik stuur meestel een bijlage met de advertentie naar the insiders, op die manier zijn er al heel wat verwijdert want ze doen er direct iets mee, en ze vinden die mensen ook!
Dus stuur een bericht naar de website met het bewijs, dan houd t snel op.
Dus stuur een bericht naar de website met het bewijs, dan houd t snel op.
[quote="K'tje"]Ik heb ook nog wel wat codes:
KJCKNB
P3KPET
CKEBRA
Bedankt K'tje voor de code ik heb P3KPET gebruikt voor een overheerlijke bueno ik wist niet dat ze zo lekker waren
KJCKNB
P3KPET
CKEBRA
Bedankt K'tje voor de code ik heb P3KPET gebruikt voor een overheerlijke bueno ik wist niet dat ze zo lekker waren