toch maar even wachten voor de zekerheid....

Misschien lopen die metertjes terug als iemand het indient, mensen die denken dat het nu al gekocht mag worden.....en morgen wordt het

Je kan er ook gewoon 2 pakken volgens de voorwaarden(mag icm andere acties gebruikt worden) dan heb je 2 producten Persil Caps, en krijg je zo'n 3 euro terug(in plaats van 6 euro)Deezers schreef:Net even gekeken in de supermarkt welke varianten verkrijgbaar zijn en ik ga voor de zekerheid maar naar een grote winkel.![]()
Voor zover ik kan zien is alleen de Persil Caps morgen 2e gratis bij de AH, dus als je er daar 1 van pakt is er niks aan de hand. De rest van de producten doet niet mee.
Ik heb nog veel wasmiddel van vorige acties, dus dat is mij dan geen 3 euro waard. Met deze actie was ik in mijn eentje waarschijnlijk heel 2017 al gratisMario schreef:Je kan er ook gewoon 2 pakken volgens de voorwaarden(mag icm andere acties gebruikt worden) dan heb je 2 producten Persil Caps, en krijg je zo'n 3 euro terug(in plaats van 6 euro)Deezers schreef:Net even gekeken in de supermarkt welke varianten verkrijgbaar zijn en ik ga voor de zekerheid maar naar een grote winkel.![]()
Voor zover ik kan zien is alleen de Persil Caps morgen 2e gratis bij de AH, dus als je er daar 1 van pakt is er niks aan de hand. De rest van de producten doet niet mee.