Nee, het werkt niet. Ik kan de kaas niet boeken.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:27Als het goed is werkt alles nu toch weer? Dan hoop ik dat je dit op tijd leest, want de kaas van Plus staat weer open!
Treetz: acties 2022
Re: Treetz: acties 2022
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.
Is deelnemen wel mogelijk, of kan dat ook niet?
Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogelijk kopen en de bon na het afrekenen meteen indienen?
Hij staat namelijk echt al een tijdje open en als niemand ‘m kan reserveren, dan blijft ‘ie nog wel even open staan.
Edit: hij staat niet meer open
Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogelijk kopen en de bon na het afrekenen meteen indienen?
Hij staat namelijk echt al een tijdje open en als niemand ‘m kan reserveren, dan blijft ‘ie nog wel even open staan.
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op di 18 okt 2022, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet kunnen reserveren hoort helaas ook bij de fouten, daar begon het vrijdag ook mee met de Etos oogschaduw.
Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:41 Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.
Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogel
Ik heb d
Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:41 Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.
Ik heb dit een uurtje geleden geprobeerd in de Plus maar kon de code niet scannen ook niet met de eerste 7 cijfers en de 6 nullen, en als dat niet lukt kun je niet verder naar de kassabon. Ook kun je hem niet kopen en later indienen omdat hij niet in je reserveringen staat.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 27 times
Top voor jou en echt blij. Ik heb ook gelijk gereageerd, maar zij zijn en blijven weer stil en actie stond niet meer open toen ik in winkel was.
Aangezien ik toen toch met één van hun aan het mailen was heb ik direct aangegeven dat de app nog niet goed werkt. Kreeg ik uiteindelijk de reactie, dat dat klopt want alles was gereserveerd. Eh nee, dat bedoelde ik dus niet