Treetz: acties 2022

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mariam

Re: Treetz: acties 2022

Bericht door Mariam »

Zeeuwsmeisje schreef: di 18 okt 2022, 15:27
Famke schreef: di 18 okt 2022, 15:17
Batjaa schreef: di 18 okt 2022, 15:10 Hoe heb jij dan wel mee kunnen doen? Ik kreeg zojuist zowaar een reactie van Treetz terug via de mail over de storing.
Mensen met apple konden mee doen, ik kon niets daar ik enkel Android heb. Maar ik ben gek op kaas dus baalde daardoor wel dit weekend dus. :roll: En ook hier de mail met vraag of alles opgelost is. Nou nee. :lol:
Als het goed is werkt alles nu toch weer? Dan hoop ik dat je dit op tijd leest, want de kaas van Plus staat weer open!
Nee, het werkt niet. Ik kan de kaas niet boeken.
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.
Is deelnemen wel mogelijk, of kan dat ook niet?

Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogelijk kopen en de bon na het afrekenen meteen indienen?
Hij staat namelijk echt al een tijdje open en als niemand ‘m kan reserveren, dan blijft ‘ie nog wel even open staan.

Edit: hij staat niet meer open :(
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op di 18 okt 2022, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Famke »

Actie is vol
Buijsje
Has thanked: 11 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Buijsje »

Actie is nu afgelopen.
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

Eindelijk geen foutmeldingen meer. Hopelijk heb ik nu weer eens de mazzel dat ik mee kan doen. De actie's zijn zo snel vol :(
Madelon

Bericht door Madelon »

Estherp schreef: di 18 okt 2022, 15:58 Eindelijk geen foutmeldingen meer. Hopelijk heb ik nu weer eens de mazzel dat ik mee kan doen. De actie's zijn zo snel vol :(
Niet kunnen reserveren hoort helaas ook bij de fouten, daar begon het vrijdag ook mee met de Etos oogschaduw.
Madelon

Bericht door Madelon »

Zeeuwsmeisje schreef: di 18 okt 2022, 15:41 Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.

Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogel

Ik heb d
Madelon

Bericht door Madelon »

Zeeuwsmeisje schreef: di 18 okt 2022, 15:41 Wat vervelend dat jullie de kaas niet kunnen reserveren.

Als deelnemen wel mogelijk is, dan misschien de gok nemen en de kaas zo snel mogelijk kopen en de bon na het afrekenen meteen indienen?
Hij staat namelijk echt al een tijdje open en als niemand ‘m kan reserveren, dan blijft ‘ie nog wel even open staan.

Edit: hij staat niet meer open :(

Ik heb dit een uurtje geleden geprobeerd in de Plus maar kon de code niet scannen ook niet met de eerste 7 cijfers en de 6 nullen, en als dat niet lukt kun je niet verder naar de kassabon. Ook kun je hem niet kopen en later indienen omdat hij niet in je reserveringen staat.
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 27 times

Bericht door Famke »

Batjaa schreef: di 18 okt 2022, 15:21 Nou die mail is mijn redding geweest want ik had de eerste keer gereageerd dat ik idd de app weer kon openen en dat dat goed was. Maar ik had direct vermeld dat ik de kaas niet kon reserveren. Hebben zij voor mij geregeld :D Helemaal happy :lol:
Top voor jou en echt blij. Ik heb ook gelijk gereageerd, maar zij zijn en blijven weer stil en actie stond niet meer open toen ik in winkel was. :roll:
Batjaa

Bericht door Batjaa »

Famke schreef: di 18 okt 2022, 17:02
Batjaa schreef: di 18 okt 2022, 15:21 Nou die mail is mijn redding geweest want ik had de eerste keer gereageerd dat ik idd de app weer kon openen en dat dat goed was. Maar ik had direct vermeld dat ik de kaas niet kon reserveren. Hebben zij voor mij geregeld :D Helemaal happy :lol:
Top voor jou en echt blij. Ik heb ook gelijk gereageerd, maar zij zijn en blijven weer stil en actie stond niet meer open toen ik in winkel was. :roll:
Aangezien ik toen toch met één van hun aan het mailen was heb ik direct aangegeven dat de app nog niet goed werkt. Kreeg ik uiteindelijk de reactie, dat dat klopt want alles was gereserveerd. Eh nee, dat bedoelde ik dus niet :roll:
Plaats reactie