Pagina 10 van 17
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: za 30 dec 2023, 07:36
door Vita
Moet je dan op diverse apparaten met een ander IP adres? Want voor mezelf doe ik meestal op mn telefoon en voor mn vriend op de computer. Op dezelfde wifi (hij heeft wel een ander adres in een andere woonplaats).
Vind het wel raar. Ander huisadres zou toch voldoende moeten zijn.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: za 30 dec 2023, 10:24
door B2B
Ik krijg nergens echt antwoord op.
Vind het zo wie zo raar dat je niet meer voor iemand anders in kan dienen.
Wat ik wel altijd deed was ander IP adres. Maar op 1 pc. Maar dat is dus niet meer genoeg.
Het wordt een beetje gedoe op dit moment
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: za 30 dec 2023, 12:06
door Vita
Het is er niet beter op geworden in ieder geval
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: za 30 dec 2023, 15:48
door Marry
Zojuist in de mail…
Onze missie is om jouw besparingen te maximaliseren, en daarom willen we onze diensten 100% gratis houden.
Om dit te kunnen blijven doen, moeten we de cashback uitbetalingen enigszins aanpassen: vanaf 2 januari 2024 zal het minimum uitbetalingsbedrag € 2,50 zijn.
Dit verzekert een duurzame groei van ons platform, zodat we jou de beste deals en de meeste besparingsmogelijkheden kunnen blijven aanbieden.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: za 30 dec 2023, 18:59
door petra11
ik heb die mail nog niet gekregen
en kinderen ook nog niet.
Vreemd dat ze die niet meteen naar alle deelnemers sturen....
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: ma 01 jan 2024, 18:03
door Miranda
petra11 schreef: ↑za 30 dec 2023, 18:59
ik heb die mail nog niet gekregen
en kinderen ook nog niet.
Vreemd dat ze die niet meteen naar alle deelnemers sturen....
Wij hebben allemaal die mail ontvangen zaterdag.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: vr 05 jan 2024, 10:07
door Maxx
Ik heb mijn geld eindelijk uitbetaald gekregen. Na 100 mails. Wat een gedoe.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: vr 05 jan 2024, 10:47
door Romy
Goedemorgen,
Ook ik heb meerdere accounts in beheer; van mijn moeder, man en broer. Eigenlijk nooit problemen gehad, tot nu
Ik zag in het account van mijn broer dat het account is geblokkeerd. Onderstaand de reactie van Scoupy op mijn vraag waarom. Na het lezen van alle reacties hier vraag ik me nu af wat wijsheid is. Het account inderdaad verwijderen of dit zo laten in de hoop dat het IBAN nog gebruikt kan worden op een nieuw account? Is het gebruiken van de IBAN gekoppeld aan het geblokkeerde account überhaupt nog mogelijk?
Ik hoor heel graag. Mijn dank is groot!
‘Ons team heeft ontdekt dat je meerdere accounts hebt aangemaakt, wat niet is toegestaan volgens paragraaf 3.5 van de algemene voorwaarden.
Het is ook niet toegestaan om hetzelfde IBAN te gebruiken voor meerdere accounts.
U kunt uw account verwijderen door de volgende instructies te volgen:
- Klik op de sectie "Accounts
- Klik op het pictogram "Profiel" in de rechterbovenhoek.
- Scroll naar het einde van de pagina en klik op "Account verwijderen".
Houd er rekening mee dat we je account niet meer zullen deblokkeren, omdat je onze algemene voorwaarden hebt geschonden.’
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: vr 05 jan 2024, 18:02
door Jacky's
Romy schreef: ↑vr 05 jan 2024, 10:47
Goedemorgen,
Ook ik heb meerdere accounts in beheer; van mijn moeder, man en broer. Eigenlijk nooit problemen gehad, tot nu
Ik zag in het account van mijn broer dat het account is geblokkeerd. Onderstaand de reactie van Scoupy op mijn vraag waarom. Na het lezen van alle reacties hier vraag ik me nu af wat wijsheid is. Het account inderdaad verwijderen of dit zo laten in de hoop dat het IBAN nog gebruikt kan worden op een nieuw account? Is het gebruiken van de IBAN gekoppeld aan het geblokkeerde account überhaupt nog mogelijk?
Ik hoor heel graag. Mijn dank is groot!
‘Ons team heeft ontdekt dat je meerdere accounts hebt aangemaakt, wat niet is toegestaan volgens paragraaf 3.5 van de algemene voorwaarden.
Het is ook niet toegestaan om hetzelfde IBAN te gebruiken voor meerdere accounts.
U kunt uw account verwijderen door de volgende instructies te volgen:
- Klik op de sectie "Accounts
- Klik op het pictogram "Profiel" in de rechterbovenhoek.
- Scroll naar het einde van de pagina en klik op "Account verwijderen".
Houd er rekening mee dat we je account niet meer zullen deblokkeren, omdat je onze algemene voorwaarden hebt geschonden.’
Helaas herken ik jouw situatie, toch maar even in herhaling, men mocht meerder accounts hebben op hetzelfde adres mits andere IBAN en naw gegevens. Bij voorgaande acties was de mogelijkheid aanwezig om voor een ander persoon een gta in te dienen op dezelfde pagina.
Dit is zo onterecht vanuit Scoupy's perspectief. Nog steeds geen advies ontvangen wat wel kan bij Scoupy,
I
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Geplaatst: zo 07 jan 2024, 11:40
door Marry
Jacky's schreef: ↑vr 05 jan 2024, 18:02
Romy schreef: ↑vr 05 jan 2024, 10:47
Goedemorgen,
Ook ik heb meerdere accounts in beheer; van mijn moeder, man en broer. Eigenlijk nooit problemen gehad, tot nu
Ik zag in het account van mijn broer dat het account is geblokkeerd. Onderstaand de reactie van Scoupy op mijn vraag waarom. Na het lezen van alle reacties hier vraag ik me nu af wat wijsheid is. Het account inderdaad verwijderen of dit zo laten in de hoop dat het IBAN nog gebruikt kan worden op een nieuw account? Is het gebruiken van de IBAN gekoppeld aan het geblokkeerde account überhaupt nog mogelijk?
Ik hoor heel graag. Mijn dank is groot!
‘Ons team heeft ontdekt dat je meerdere accounts hebt aangemaakt, wat niet is toegestaan volgens paragraaf 3.5 van de algemene voorwaarden.
Het is ook niet toegestaan om hetzelfde IBAN te gebruiken voor meerdere accounts.
U kunt uw account verwijderen door de volgende instructies te volgen:
- Klik op de sectie "Accounts
- Klik op het pictogram "Profiel" in de rechterbovenhoek.
- Scroll naar het einde van de pagina en klik op "Account verwijderen".
Houd er rekening mee dat we je account niet meer zullen deblokkeren, omdat je onze algemene voorwaarden hebt geschonden.’
Helaas herken ik jouw situatie, toch maar even in herhaling, men mocht meerder accounts hebben op hetzelfde adres mits andere IBAN en naw gegevens. Bij voorgaande acties was de mogelijkheid aanwezig om voor een ander persoon een gta in te dienen op dezelfde pagina.
Dit is zo onterecht vanuit Scoupy's perspectief. Nog steeds geen advies ontvangen wat wel kan bij Scoupy,
I
Geloof wel dat het al een hele tijd was dat er max twee accounts op een adres waren. Maar kan die voorwaarden ook even niet meer vinden.