Ik had een ook fles van 4,49 en een van 3,99 en ontving dus wel 1,99 retour van scoupy. Ik heb het uitgelegd aan ze, maar ze vinden dat zij het bij het juiste eind hebben. Gelukkig gaat het niet om veel geld, maar het is wel raar en volstrekt willekeurig.B2B schreef:Daar kwam ik ook achter.
Ik dacht dat ik allemaal dezelfde H&S had.
Maar dat had ik dus niet.
1 was 3,99 de ander 4.49.
En ik kreeg terug wat ik aan korting gehad had -2 euro.
Dus 2.24
Ik nog blij dat ze niet 1.99 hadden genomen.
Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016
Re: Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016
Lotje, ik zou Scoupy hebben gevraagd waar in de Actievoorwaarden staat vermeld dat als je twee producten van hetzelfde merk afrekent op 1 kassabon, er wordt terugbetaald op basis van het goedkoopste product.
Zeer flauw zo!
Zeer flauw zo!
Ik heb vandaag ook aquafresh en een prodent tandpasta gekocht en krijg ook maar 2,42 terug. Blijkbaar hebben ze de procedure veranderd. Als ik dat had geweten had ik er een duurdere tandpasta bijgepakt. Maar goed, ze waren nog steeds gratis dus ik ben blij. Voorlopig weer genoeg tandpasta ☺.
Shiven, dat is wel een goeie voor een eventuele volgende keer.
Toch is scoupy op facebook steeds heel duidelijk over de uitbetaling van de tandpasta, namelijk dat je ook bij de ah actie altijd het hele bedrag voor een tube aquafresh 3x whitening krijgt vergoed.arizona schreef:Ik heb vandaag ook aquafresh en een prodent tandpasta gekocht en krijg ook maar 2,42 terug. Blijkbaar hebben ze de procedure veranderd. Als ik dat had geweten had ik er een duurdere tandpasta bijgepakt. Maar goed, ze waren nog steeds gratis dus ik ben blij. Voorlopig weer genoeg tandpasta ☺.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Ik heb gewoon 2x dezelfde tandpasta gehaald de aquafresh 3x white a 3,49 2e gratis van ah en van Scoupy ook 3,49 retour.
Hetzelfde heb ik gedaan met de crystal clear 2e gratis van ah en GTA van Scoupy.
Top!!
Hetzelfde heb ik gedaan met de crystal clear 2e gratis van ah en GTA van Scoupy.
Top!!
Ik kocht bij de Etos het babypapje maar hij wasdag afgeprijsd met 50%.
Volgens de voorwaarden zou ik dan ook maar de helft terug krijgen wat ik prima vind maar nu kreeg ik bericht dat het nog in behandeling is.
De AH hier had de betreffende aquafresh niet in het assortiment helaas, anders had ik er zeker 2 gekocht.
Deze nu ook maar bij Etos gekocht.
Volgens de voorwaarden zou ik dan ook maar de helft terug krijgen wat ik prima vind maar nu kreeg ik bericht dat het nog in behandeling is.
De AH hier had de betreffende aquafresh niet in het assortiment helaas, anders had ik er zeker 2 gekocht.
Deze nu ook maar bij Etos gekocht.
Groet,
Marieke
Marieke
- gratiskippetje
Zojuist geplaatst door Scoupy in de app:
100% geld terug Frutesse Appel-Kaneel Fruitstroop
Leuk!
100% geld terug Frutesse Appel-Kaneel Fruitstroop
Leuk!