GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door Miranda »

Jo12 schreef:Ik kreeg 3,46 in 1 overboeking.
Dankje heel raar beide zat op hetzelfde papier foto heb ik gelukkig als bewijs!!

Gelijk een berichtje via de ferrero site gestuurd.

Wat een gedoe altijd met high co afwachten maar weer.
Miranda

Bericht door Miranda »

Miranda schreef:Vandaag de melkschijfjes uitbetaald gekregen want 1,77 maar waar is de 1,69 van de pingui dan zat op hetzelfde formulier geplakt??

20 februari gekocht en ingestuurd beide actieverpakking en ook die stickers erbij geplakt

Maar de betaling begrijp ik dus niet? Hebben jullie het als totaalbedrag gekregen dus 3,46 of wel als losse bedragen?
Antwoord op de mail. Maar waar hebben ze t over? Ferrero? Ik mis de pingui van de Jumbo. Actiesticker zat erbij!

De melkschijfjes van AH staan als Ferrero bij AH op de bon en hun site maar die heb ik WEL betaald gehad en was ook met sticker.

Dus alles doet mee uiteraard.

Zucht altijd wat daar..............!?

Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen omtrent uw aanvraag waarin staat dat wij 1 aankoop hebben ontvangen van het product kinder waardoor wij spijtig uw aanvraag niet kunnen valideren. Ferrero hoort niet bij de aktie kinder.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

Heel vreemd inderdaad, op mijn bon stond ook Fererro. Ik zie het nu pas. Ze hebben bij mij wel uitbetaald, Beide bedragen in een transactie
Miranda schreef:
Miranda schreef:Vandaag de melkschijfjes uitbetaald gekregen want 1,77 maar waar is de 1,69 van de pingui dan zat op hetzelfde formulier geplakt??

20 februari gekocht en ingestuurd beide actieverpakking en ook die stickers erbij geplakt

Maar de betaling begrijp ik dus niet? Hebben jullie het als totaalbedrag gekregen dus 3,46 of wel als losse bedragen?
Antwoord op de mail. Maar waar hebben ze t over? Ferrero? Ik mis de pingui van de Jumbo. Actiesticker zat erbij!

De melkschijfjes van AH staan als Ferrero bij AH op de bon en hun site maar die heb ik WEL betaald gehad en was ook met sticker.

Dus alles doet mee uiteraard.

Zucht altijd wat daar..............!?

Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen omtrent uw aanvraag waarin staat dat wij 1 aankoop hebben ontvangen van het product kinder waardoor wij spijtig uw aanvraag niet kunnen valideren. Ferrero hoort niet bij de aktie kinder.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.

AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

Ik had bij de melkschijfjes geen actieverpakking ingestuurd, maar ik heb wel alle verpakkingssticker eraf gehaald en op een vel papier geplakt en opgestuurd. Bij de Pingui had ik een actieverpakking, en ik heb wel net zo gedaan als bij de melkschijfjes (alles op extra vel papier etc.). Ik heb netjes het bedrag voor beide aankopen terug gekregen. Bij mij stond ook Ferrero op de bon voor de melkschijfjes.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Tot mijn verrassing vandaag toch 3.38 in 1 overboeking mogen ontvangen. Ze hebben dus alles toch goedgekeurd. Ook bij mij stond er Ferrero op de bon maar had wel de stickers van beide producten erbij.
petra11
Been thanked: 28 times

Bericht door petra11 »

hier ook alles terug gekregen.
Ook van de dingen die ik in Belgie tijdens vakantie had gekocht.
Ik zag overigens vanmorgen bij de Jumbo de Kinder Fresh liggen. Jammer dat die er tijdens de gta. nog niet lagen.
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

HIer alles vandaag ook terug gekregen.
Miranda

Bericht door Miranda »

Ze reageren ook gewoon niet meer op m'n mail dat het toch echt de juiste was en ook actiesticker erbij zat etc etc grrrrrrr.
Miranda

Bericht door Miranda »

Eindelijk weer antwoord terug na nog maar weer een mail te hebben gestuurd. Nu kan ik nog een week of 2/3 extra op m'n geld wachten terwijl hun een fout maken. Je zou toch denken als je het overmaakt zou het de volgende dag op je rekening moeten kunnen staan.

Geachte Mevrouw ,

Er werd een nabetaling voor u aangevraagd van 1.69 Euro. Deze zal worden uitbetaald over 2 à 3 weken.

Dank u voor uw begrip.

remcosw

Bericht door remcosw »

Miranda schreef:Ze reageren ook gewoon niet meer op m'n mail dat het toch echt de juiste was en ook actiesticker erbij zat etc etc grrrrrrr.
Hier ook gedoe. Ik zou geen barcode hebben opgestuurd en m'n ma geen kassabon. Ik heb ze toch echt beide in de enveloppen gedaan.. :(
Plaats reactie