B2B schreef: ↑zo 05 nov 2023, 12:32
Wat hij daarmee bedoelt is dat zijn klanten nog niet betaald hebben.
En dat daardoor de rest ook niet betaald krijgt.
En waarom zullen de leveranciers niet betaald hebben zou je denken. Slecht teken als hun dat ook niet meer doen.
B2B schreef: ↑zo 05 nov 2023, 12:32
Wat hij daarmee bedoelt is dat zijn klanten nog niet betaald hebben.
En dat daardoor de rest ook niet betaald krijgt.
Doet mij denken aan de aflevering van Boos van afgelopen donderdag?
B2B schreef: ↑zo 05 nov 2023, 12:32
Wat hij daarmee bedoelt is dat zijn klanten nog niet betaald hebben.
En dat daardoor de rest ook niet betaald krijgt.
En waarom zullen de leveranciers niet betaald hebben zou je denken. Slecht teken als hun dat ook niet meer doen.
Nou ik geloof het niet hoor, ze lopen zowel in Frankrijk als in Nederland achter met terugbetalen. Het kan toch niet zo zijn dat al die verschillende bedrijven in verschillende landen toevallig allemaal niet betaald hebben?! Het mag duidelijk zijn dat het probleem bij Treetz ligt.
Vind het wel een klein pluspuntje dat die vent reageert, maar aan de andere kant, wat is zijn excuus voor het feit dat er al maanden niet wordt gereageerd op alle andere berichten. Codes die niet werken, al die klachten op social media die ze negeren.
Ik volg dit forum nu al even omdat we in België ook wat achterstand hebben met betalingen van Treetz, maar ik wou jullie toch gerust stellen want vandaag is mijn hele portemonnee uitbetaald. Alles staat op de rekening. Het komt dus goed
B2B schreef: ↑wo 08 nov 2023, 10:01
En van de plus is ook niet alles betaald.
Vis actie in ieder geval niet
Bij mij wel, maar dat ligt volgens mij volledig aan je persoonlijke einddatum van een actie? Het lijkt eerder alsof ze een week ofzo te laat zijn hervat met de betalingen. De oudste einddata in de portemonnee zijn overgeslagen, circa de derde week van september.