Pagina 1 van 2
Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: do 08 jan 2015, 18:51
door petra11
op 12-01 start een actie van Danone Activia: niet tevreden, geld terug.
Actieverpakkingen met een actiecode voor qnippos zijn duidelijk herkenbaar. Groot geel vlak op de karton waar de actie op vermeld staat.
Je moet dus wel een reden aanvoeren waarom je niet tevreden bent.
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: vr 09 jan 2015, 16:57
door Mariette
Mochten er mensen zijn die hier aan mee willen doen bij de Jumbo en AH in Nijmegen al gespot.
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: vr 16 jan 2015, 18:31
door marjootje83
1x deelgenomen. Op verpakking staat "max 2 inzendingen per adres/huishouden/ip adres".
Maar 2e keer meedoen gaat niet: "u heeft al deelgenomen.
Foto van de verpakking gemaild, met de vraag hoe je een 2e keer kan meedoen!
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: vr 16 jan 2015, 18:51
door Karin
hoop dat je het antw hier op ook plaatst ben erg nieuwsgierig!
BVD
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: za 17 jan 2015, 13:29
door erwinenmarloes
Je kunt per ip adres gewoon 2x invoeren.
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: za 17 jan 2015, 22:53
door mollie80
vanaf morgen in de aanbieding bij Dirk 1.39 per 4-tray
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: za 17 jan 2015, 23:07
door mollie80
en bij emte voor 1.49 euro in de aanbieding!
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 14:03
door Sue-tje
Deelgenomen met de perzik en de aardbei. Werkelijk, wat een chemische nasmaak houd ik in mijn mond bij de perzik, bah. Die ga ik dus toch echt terug vragen. de aardbei was wel aardig.
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: vr 23 jan 2015, 21:00
door egni
Ik zie geregeld reclames van Danone Activia per 2 pakken.
Heeft iemand ervaring met de invoer van twee producten van deze actie die op één kassabon staan? Kan/mag dat?
Re: Danone Activia, niet tevreden, geld terug
Geplaatst: za 24 jan 2015, 07:09
door B2B
Je hoeft geen kassabon te uploaden.
Alleen de code op de verpakking.
Bij mij staan ze ook beide op 1 bon.
Heb het gister ingevoerd. En nog geen terug betaling gekregen.
Maar ik ga ervan uit dat alles gewoon goed gegaan is
