naromi schreef: ↑zo 27 sep 2020, 12:06
Marie-Louise schreef: ↑za 26 sep 2020, 17:19
Ik krijg hem niet verzonden. Meer mensen dat? In Belgie was deze aktie in juni, zag daar dat t insturen daar ook niet lukte. Daar was t HighCo. Hier staat er GSK
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)
naar
nl.consumer-relations@gsk.com.
Ik heb het opgestuurd via mail krijg ik het volgende mailtje terug.
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
U heeft onlangs contact met ons opgenomen betreffende Parodontax Original Tandpasta. Het spijt ons dat u tot heden geen antwoord heeft ontvangen op uw vraag. Wij danken u voor uw geduld. Wij raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die deze aanvragen verwerkt. Dit kan per e-mail op '
Parodontax14dagen@wearebarracuda.com'.
Het spijt ons echter om te horen over uw negatieve ervaring.
Wij stellen het op prijs dat u ons heeft ingelicht. Mede door informatie van onze gebruikers zijn wij in staat om het veiligheidsprofiel van onze producten goed te bewaken.
Om uw melding beter te kunnen beoordelen, zouden we u graag enkele aanvullende gegevens willen vragen:
Product:
• Wat is het Lot nummer en de EXP datum van het product? (bevindt zich aan de gesmolten kant van de tube)
Gebruik en bijwerkingen:
• Op welke datum bent u gestart & gestopt met het gebruik van het product?
• Op welke datum zijn de bijwerking begonnen en gestopt?
• Zijn u klachten verminderd of juist verergerd?
Persoonlijk:
• Wat is uw geboortedatum en/of leeftijd?
• Wat is uw telefoonnummer?
• Gebruikt u ook co-medicatie? Zo ja, welke?
Heeft u een huisarts/tandarts/apotheker geraadpleegd voor uw klachten? Indien dit het geval is, dan ontvangen we graag de medische bevestiging van uw melding.
Mogelijk is uw behandelaar op de hoogte van alle relevante omstandigheden en kan een onafhankelijke mening geven. Om contact op te nemen met uw behandelaar hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. Gaat u ermee akkoord dat de afdeling Drug Safety u een brief stuurt met daarbij het verzoek om een toestemmingsformulier te ondertekenen?
De door u verstrekte gegevens zullen in de GSK safety database worden opgenomen en verwerkt in een (anoniem gemaakte) rapportage aan ons hoofdkantoor. Indien de afdeling Drug Safety van GSK aanvullende vragen over uw melding acht, zullen zij verder contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten en bijvoorbaat dank,
xxxxx
Consumer Relations
GSK Consumer Healthcare