Scoupy svj Heinz Meatless Burger/ gehakt gratis (dekamarkt/Gorillas)
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 24 times
Scoupy svj Heinz Meatless Burger/ gehakt gratis (dekamarkt/Gorillas)
https://scoupy.com/nl/geld-terug/heinz/ ... t=cashback
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Heinz Meatless vega(n) Burgers óf vega(n) Gehakt, gekocht bij DekaMarkt of via Gorillas.
Heinz geeft al meer dan 150 jaar smaak aan jouw maaltijden met de onmiskenbare smaak van Heinz Tomato Ketchup. De vertrouwde kwaliteit en smaakbeleving van Heinz vind je nu in deze vega(n) burgers en gehakt.
De Meatless producten zijn gemaakt met bonen. Deze bonen zorgen voor een lekkere vlezige structuur: unbeanlievable!
100% plantaardig
Eiwitrijk
Palmolie vrij
Bron van vezels en ijzer
Arm aan verzadigde vetten
- Alleen geldig op Heinz Meatless Burgers 226 gr of Heinz Meatless Gehakt 270 gr.
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Heinz Meatless vega(n) Burgers óf vega(n) Gehakt, gekocht bij DekaMarkt of via Gorillas.
Heinz geeft al meer dan 150 jaar smaak aan jouw maaltijden met de onmiskenbare smaak van Heinz Tomato Ketchup. De vertrouwde kwaliteit en smaakbeleving van Heinz vind je nu in deze vega(n) burgers en gehakt.
De Meatless producten zijn gemaakt met bonen. Deze bonen zorgen voor een lekkere vlezige structuur: unbeanlievable!
100% plantaardig
Eiwitrijk
Palmolie vrij
Bron van vezels en ijzer
Arm aan verzadigde vetten
- Alleen geldig op Heinz Meatless Burgers 226 gr of Heinz Meatless Gehakt 270 gr.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 24 times
Re: Scoupy svj Heinz Meatless Burger/ gehakt gratis (dekamarkt/Gorillas)
Graag gedaan. Ik had alleen gewild dat ik een Dekamarkt in de buurt had, daar Gorilllas hier niet bezorgd.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Haha hier net zo jammer weer. Ook steeds meer online bij scoupy ook jammer.
Had het ook, maar het is een dooie mus voor mij. Bij ons in geen Dekamarkt, en bij Gorillas bestellen doe ik nooit (veel te duur).
Hier ook helaas hetzelfde...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Dekamarkt Arnhem heeft wel een handgeschreven schapbriefje, maar geen Heinz vega produkten. Lijkt niet normaal in het assortiment en nu dus al op.
Nou ja ik heb in elk geval mijn beweging gehad (18 km gefietst).
Nou ja ik heb in elk geval mijn beweging gehad (18 km gefietst).