Ontvang jouw 2ᵉ verpakking D.E gratis
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 19 times
Ontvang jouw 2ᵉ verpakking D.E gratis
https://www.zoovu.de.nl/volgjesmaak/
Ontvang jouw 2ᵉ verpakking D.E koffiebonen, D.E filterkoffie of D.E koffiecups gratis
*Doe de test en ontvang 50% korting op het totale aankoopbedrag van de 2 verpakkingen D.E koffiebonen, 2 verpakkingen D.E filterkoffie of 2 verpakkingen D.E koffiecups naar keuze, OP=OP. Deze unieke code is geldig tot 31 december 2022 en eenmalig te gebruiken per persoon en bankrekeningnummer. Actievoorwaarden van toepassing voor koffiebonen, filterkoffie en koffiecups.
Heb je nog bij Scoupy de koffiebonen of cups open staan, mag je daar ook insturen.
Ontvang jouw 2ᵉ verpakking D.E koffiebonen, D.E filterkoffie of D.E koffiecups gratis
*Doe de test en ontvang 50% korting op het totale aankoopbedrag van de 2 verpakkingen D.E koffiebonen, 2 verpakkingen D.E filterkoffie of 2 verpakkingen D.E koffiecups naar keuze, OP=OP. Deze unieke code is geldig tot 31 december 2022 en eenmalig te gebruiken per persoon en bankrekeningnummer. Actievoorwaarden van toepassing voor koffiebonen, filterkoffie en koffiecups.
Heb je nog bij Scoupy de koffiebonen of cups open staan, mag je daar ook insturen.
-
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 10 times
Re: Ontvang jouw 2ᵉ verpakking D.E gratis
Wel gekregen?
En wat bedoel je bij scoupy, staat bij mij niets tussen qua bonen
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 19 times
ja, heb uiteindelijk wel een code gekregen.
Ik had toevallig nog de douwe egberts bonen open staan, was een persoonlijke cashback.
Het wordt trouwens door hetzelfde bedrijf afgehandeld als de St. Moret.
Ik had toevallig nog de douwe egberts bonen open staan, was een persoonlijke cashback.
Het wordt trouwens door hetzelfde bedrijf afgehandeld als de St. Moret.
kan je dan de ene verpakking bij DE en de ander bij scoupy indienen zodat je ze allebei gratis hebt?
-
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 10 times