Campina sterke start 1x helemaal gratis
Campina sterke start 1x helemaal gratis
1x Campina sterke start, 1 van de 2 varianten kiezen
helemaal gratis.
gelezen op voordeel.com, bij de cashbacks en dan bij supermarkten.
als je daar verder klikt , kom je op c.chatback.nl
en daar kan je het geld terugvragen van 1 pot sterke start naar keuze
actie begonnen op 14 januari en eindigt op 31 januari
of als het maximum eerder bereikt is, al eerder.
ik kan de link niet plaatsen, vergeet ik altijd hoe dat werkt omdat ik dat maar zelden doe...
wel weer leuk. Al heel veel keren gehad voor 0,50 via Scoupy-account
en was lastig te vinden in de supermarkt die er bij stond, dan bij Jumbo, dan bij Plus en dan bij AH en vaak hadden ze hem niet...
dure potten yoghurt, vind ik, als je hem moet betalen.
helemaal gratis.
gelezen op voordeel.com, bij de cashbacks en dan bij supermarkten.
als je daar verder klikt , kom je op c.chatback.nl
en daar kan je het geld terugvragen van 1 pot sterke start naar keuze
actie begonnen op 14 januari en eindigt op 31 januari
of als het maximum eerder bereikt is, al eerder.
ik kan de link niet plaatsen, vergeet ik altijd hoe dat werkt omdat ik dat maar zelden doe...
wel weer leuk. Al heel veel keren gehad voor 0,50 via Scoupy-account
en was lastig te vinden in de supermarkt die er bij stond, dan bij Jumbo, dan bij Plus en dan bij AH en vaak hadden ze hem niet...
dure potten yoghurt, vind ik, als je hem moet betalen.
Re: Campina sterke start 1x helemaal gratis
En daar gaan we weer. Eerst al niet kunnen kopen bij Scoupy actie voor 50 cent bij Jumbo, AH of Plus omdat ik in die cirkel terecht kwam, die hier al besproken is. Nu deze actie een link gekregen, nu wil ik hem invullen geeft hij deze actie is niet meer beschikbaar. Terwijl ik hem op dit moment nog gewoon kan aanvragen bij : ik heb hem nog niet gekocht.
Wat een soap, om te huilen
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Even op een ander apparaat proberen of je cookies weggooien uitloggen en inloggen oid.Madelon schreef: ↑zo 22 jan 2023, 15:04 En daar gaan we weer. Eerst al niet kunnen kopen bij Scoupy actie voor 50 cent bij Jumbo, AH of Plus omdat ik in die cirkel terecht kwam, die hier al besproken is. Nu deze actie een link gekregen, nu wil ik hem invullen geeft hij deze actie is niet meer beschikbaar. Terwijl ik hem op dit moment nog gewoon kan aanvragen bij : ik heb hem nog niet gekocht.
of browse geschiedenis wissen.
Ik heb voor meerdere mensen (met verschillende adressen) ingevuld
en moest ook telkens browse geschiedenis wissen om weer eentje te kunnen invullen,
want er kwam na 1 keer invullen inderdaad telkens te staan dat de actie niet beschikbaar was.
Ik heb voor meerdere mensen (met verschillende adressen) ingevuld
en moest ook telkens browse geschiedenis wissen om weer eentje te kunnen invullen,
want er kwam na 1 keer invullen inderdaad telkens te staan dat de actie niet beschikbaar was.
Miranda schreef: ↑zo 22 jan 2023, 15:13Het is gelukt, dank voor jullie tips @Miranda en @Petra.Madelon schreef: ↑zo 22 jan 2023, 15:04 En daar gaan we weer. Eerst al niet kunnen kopen bij Scoupy actie voor 50 cent bij Jumbo, AH of Plus omdat ik in die cirkel terecht kwam, die hier al besproken is. Nu deze actie een link gekregen, nu wil ik hem invullen geeft hij deze actie is niet meer beschikbaar. Terwijl ik hem op dit moment nog gewoon kan aanvragen bij : ik heb hem nog niet gekocht.
Even op een ander apparaat proberen of je cookies weggooien uitloggen en inloggen oid.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Bij firefox en chrome kan je een incognito scherm / prive scherm openen
Dan heeft hij geen cookies.
Ik doe dit altijd door rechtermuis op de al open zijnde firefox
Maar het kan ook door in een openstaand scherm op de 3 balkjes te drukken rechts boven.
En dan nieuw prive scherm (firefox)
Zal bij chrome ook wel zoiets zijn
Dan heeft hij geen cookies.
Ik doe dit altijd door rechtermuis op de al open zijnde firefox
Maar het kan ook door in een openstaand scherm op de 3 balkjes te drukken rechts boven.
En dan nieuw prive scherm (firefox)
Zal bij chrome ook wel zoiets zijn
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Het 0,50 tijdperk lijkt voorbij, ik krijg nu 50%. Dat is nog steeds aan de prijs.