Tikkie Fuze Tea gratis
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: Tikkie Fuze Tea gratis
Volgens de voorwaarden alle 400ml smaken.
De Terugbetaal Actie Fuze Tea Made of Fusion is geldig bij aankoop van een Fuze Tea 400ml PET verpakking gekocht in een supermarkt in Nederland en loopt van maandag 6 maart t/m 10 april 2023. Bij aankoop van één deelnemende verpakking zal de consument die een geldige aanvraag van terugbetaling invoert, het bedrag vermeld op de kassbon terugkrijgen. Het bedrag op de kassabon wordt vergoed tot 1.99 EUR.
https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... eteatikkie
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Ja, en volgens coupon de 2 genoemde smaken.liamito schreef: ↑ma 06 mar 2023, 13:10Volgens de voorwaarden alle 400ml smaken.
De Terugbetaal Actie Fuze Tea Made of Fusion is geldig bij aankoop van een Fuze Tea 400ml PET verpakking gekocht in een supermarkt in Nederland en loopt van maandag 6 maart t/m 10 april 2023. Bij aankoop van één deelnemende verpakking zal de consument die een geldige aanvraag van terugbetaling invoert, het bedrag vermeld op de kassbon terugkrijgen. Het bedrag op de kassabon wordt vergoed tot 1.99 EUR.
https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... eteatikkie
Bij Jumbo gekocht. Daar stond een tafeltje met blikjes nieuwe frisdrank van Chuppa Chupps om gratis te proberen.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Ik heb het gisteren ook bij Jumbo gekocht hier geen tafeltje met nieuwe frisdrank helaas. Wel leuk 2 drankjes in 1 keer.
Hier ook bij mijn vriend, hoe kan dat nou, net uit de winkel? En bij "bon al gebruikt" kun je proberen wat je wilt...
Alsnog via de website terugbetaald, duurde alleen wat langer...
Laatst gewijzigd door Annett op di 21 mar 2023, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft überhaupt iemand deze cashback succesvol kunnen indienen? Dat vraag ik me langzamerhand wel af.
Ik heb het maandag gekocht, heb het sindsdien elke dag geprobeerd in te dienen, maar elke keer alleen de melding "Oeps, bon al gebruikt."
Ik heb het maandag gekocht, heb het sindsdien elke dag geprobeerd in te dienen, maar elke keer alleen de melding "Oeps, bon al gebruikt."
Ja, bij mijn zoon ging het zonder problemen en het geld stond supersnel op de rekening.
Ja bij mij de fuzetea in 1x maandag, de popworks maandag niet gelukt en di en woe ook niet. Wel 400 keer geprobeerd en gisteren lukte het ineens.
Bij mijn partner ook maandag gekocht, beide lukken niet.