Tikkie Popworks gratis
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Tikkie Popworks gratis
In de app:
Popworks in super (AH, Jumbo, Dekmarkt, Boni of Plus) kopen, en scan bon in app.
Doen mee:
- 85 gr Sweet & Salty
- 85 gr Sweet Barbecue
- 85 gr Sour Cream & Union
Popworks in super (AH, Jumbo, Dekmarkt, Boni of Plus) kopen, en scan bon in app.
Doen mee:
- 85 gr Sweet & Salty
- 85 gr Sweet Barbecue
- 85 gr Sour Cream & Union
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Tikkie Popworks gratis
Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
-
Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?Estherp schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
-
Ik heb bij de AH 2,59 euro betaalt en schrok van hoe weinig het inderdaad is. Zou zelf het nooit kopen en vond het alles behalve bijzonder. Bij de Hoogvliet gaat hij uit het assortiment en daarom nog wel te vinden voor 0,99 euro voor nu.Chrisje9999 schreef: ↑ma 06 mar 2023, 16:47 Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
Famke schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:33Ik heb bij de AH 2,59 euro betaalt en schrok van hoe weinig het inderdaad is. Zou zelf het nooit kopen en vond het alles behalve bijzonder. Bij de Hoogvliet gaat hij uit het assortiment en daarom nog wel te vinden voor 0,99 euro voor nu.Chrisje9999 schreef: ↑ma 06 mar 2023, 16:47 Bedankt, bij de derde winkel hadden ze het op voorraad. Vind 2,47 best veel geld voor zo'n klein zakje, en zeker omdat het een product is voor erbij.
Bij AH gevonden voor 2,59. Erg duur.
-
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
Tikkie is niet altijd prettig in gebruik.
Laat je niet uit het veld slaan als het niet in 1 keer lukt.
Mijn ervaring, vandaag ook nog...
Gewoon vaker proberen.
Fijn dat "de Tikkie ervaringen" ook al door mede forumleden is beschreven.
Mooi dat het wel direct op de rekening staat.
Laat je niet uit het veld slaan als het niet in 1 keer lukt.
Mijn ervaring, vandaag ook nog...
Gewoon vaker proberen.
Fijn dat "de Tikkie ervaringen" ook al door mede forumleden is beschreven.
Mooi dat het wel direct op de rekening staat.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Ingediend via de app. Verschillende keren een duidelijke foto genomen, in goed licht. Vandaag nogmaals geprobeerd.... Helaas blijft zggen dat de bon al is gebruiktFamke schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:32Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?Estherp schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk
-
Indienen via de site?Estherp schreef: ↑di 07 mar 2023, 13:33Ingediend via de app. Verschillende keren een duidelijke foto genomen, in goed licht. Vandaag nogmaals geprobeerd.... Helaas blijft zggen dat de bon al is gebruiktFamke schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:32Heb je de kassabon via de niet werkende bon site ingediend?Estherp schreef: ↑ma 06 mar 2023, 17:26 Helaas werkt Tikkie app wederom niet, krijg weer de melding dat de bon al gebruikt is.... Echt balen zo'n app..... En dan neem je contact op..... krijg je een geautomatiseerd bericht. Vorig keer (kaas) nooit meer iets gehoord.... Geef mij Scoupy maar, snel en duidelijk