OT koopzegels Jumbo, alleen nog digitaal

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Jacky's
Has thanked: 12 times
Been thanked: 10 times

OT koopzegels Jumbo, alleen nog digitaal

Bericht door Jacky's »

Bericht van Jumbo Emmen, op de Jumbo site staat vanaf nu, dus geen specifieke datum.

Hallo digitale koopzegels!
Vanaf maandag 24 april nemen we afscheid van de papieren koopzegels en verwelkomen we de digitale koopzegels, zo wordt het sparen nog makkelijker én veiliger!🔒
Het sparen van papieren koopzegels stopt dan ook per 24 april, maar u kunt uw papieren koopzegels nog tot april 2028 inleveren. Volle of halfvolle boekjes kunt u laten uitbetalen bij de servicebalie, zelfs voor de losse koopzegels kunt u uw geld terug krijgen! Het overzetten van papieren koopzegels naar digitale koopzegels is helaas niet mogelijk.
Om mee te kunnen sparen met de digitale koopzegels is het noodzakelijk dat u een Jumbo Extra’s account heeft en een (digitale) Jumbo Extra’s pas tot uw gebruik heeft, alleen dan kunt u mee sparen met de digitale koopzegels.
Heeft u nog geen Jumbo Extra’s account? Deze kunt u online direct aanmaken via https://www.jumbo.com/extras/app of via de Jumbo Extra’s app die u kunt downloaden op uw smartphone via de Google Play Store of via de App Store.
Helaas is het niet mogelijk om mee te sparen zonder smartphone, dit komt omdat het uitbetalen alleen mogelijk is met de QR-code die zichtbaar is in de Jumbo Extra’s app, deze zorgt ervoor dat het uitbetalen extra veilig verloopt.
We snappen dat dit een grote verandering is, maar wij proberen u hier zo goed mogelijk mee te helpen.
U kunt met al uw vragen terecht op https://www.jumbo.com/service/jumbo-extras/koopzegels... maar ook in de winkel bij de servicebalie helpen we u graag!💛
Tot snel in de winkel of online op jumbo.com 💛
feedbacknl

Re: OT koopzegels Jumbo, alleen nog digitaal

Bericht door feedbacknl »

toch niet boeiend, alleen boeiend bij PLUS... reken maar uit
Jacky's
Has thanked: 12 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

feedbacknl schreef: do 13 apr 2023, 11:34 toch niet boeiend, alleen boeiend bij PLUS... reken maar uit
Zeker weten dat bij de Plus het meeste rendement oplevert.
Dan moet deze supermarkt wel in je bereikbare omgeving zitten.

PorteRenee schreef ook al over zegels, waar ze het heeft nagelaten over de Plus te informeren.
Goed dat het voor ons wel een optie is.
Miranda
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Miranda »

feedbacknl schreef: do 13 apr 2023, 11:34 toch niet boeiend, alleen boeiend bij PLUS... reken maar uit
Het is alleen 'boeiend' waar je je boodschappen standaard doet toch. Bij ons zit AH en daar spaar ik dus mooi ook mijn koopzegels omdat ik toch alle boodschappen daar haal. Elke euro extra is mooi meegenomen toch zeker nu met de dure boodschappen. Ik vind het juist ideaal dat ik bij AH digitaal kan sparen en niet meer hoef te plakken zoals vroeger. Eigenlijk kost het je nu verder niets geen moeite meer toch. Dus dan vind ik wel 'boeiend' genoeg. :D
Lois
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Lois »

@miranda Zo is dat, de Plus levert iets meer rente op Bij elke euro aan boodschappen
koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!

Bij Albert Heijn Bij een vol (digitaal) spaarboekje met 490 zegels (€ 49) ontvang je € 52. Dat is dus € 3 winst, oftewel 6% rente.
Maar bij Albert Heijn heb je tenminste in 1x een veel hoger bedrag en ikzelf daadwerkelijk dan een aardige tas vol met boodschappen die je dan niet hoeft af te rekenen (Heb je al betaald, maar iedere keer een paar euro meer merk je niet echt)
Groetjes, Lois
Plaats reactie