Voordeelcommunity schoonmaakproducten testen
Re: Voordeelcommunity schoonmaakproducten testen
Gaat idd snel, heb mij kunnen aanmelden. Bedankt voor het plaatsen.
Krijg je trouwens een melding als je mag testen, of kijk je regelmatig op hun site?
Krijg je trouwens een melding als je mag testen, of kijk je regelmatig op hun site?
Ik zie het al. Ik heb ook een mail gekregen van voordeelcommunity, maar had niet helemaal naar beneden gescrollt
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
De duurdere produkten (wasmiddel/vaatwastabletten) waren al op. Ik mag wel nu de Action afwasmiddel en Lidl allesreiniger testen. Ook leuk!
Vorige keer was ik echt te laat (gewoon diezelfde dag), je moet supersnel zijn, net alsof we allemaal de hele dag op de mail kijken. Soms ben je gewoon aan het werk, zit je in de auto of zo.
Vorige keer was ik echt te laat (gewoon diezelfde dag), je moet supersnel zijn, net alsof we allemaal de hele dag op de mail kijken. Soms ben je gewoon aan het werk, zit je in de auto of zo.
Ja idd, toevallig was ik op mijn laptop bezig.K'tje schreef: ↑do 30 mar 2023, 16:37 De duurdere produkten (wasmiddel/vaatwastabletten) waren al op. Ik mag wel nu de Action afwasmiddel en Lidl allesreiniger testen. Ook leuk!
Maar ik mag ook testen, de action afwasmiddel en de aldi allesreiniger. Vind ik altijd leuk en je wordt er toch ook blij van...( van het schoonmaken minder, maar het gratis testen wel )
- Zeeuwsmeisje
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Dirk zit niet bij iedereen in de buurt, bij ons is de dichtstbijzijnde 40 km rijden, dan wordt je afwasmiddel nog duur.
-
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Het deed mij denken aan Treetz. Maar goed, het stond ook snel op Pepper.K'tje schreef: ↑do 30 mar 2023, 16:37 De duurdere produkten (wasmiddel/vaatwastabletten) waren al op. Ik mag wel nu de Action afwasmiddel en Lidl allesreiniger testen. Ook leuk!