Pagina 1 van 2

Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 07:09
door Famke
In de app 1 van de lijst met toegestane blikjes gratis. (Niet bij deals maar op Tikkies tab)
De Actie is ter promotie van de producten; Pepsi Zero sugar 25cl blik, Pepsi Regular 25cl blik, Rivella original 25cl blik, Crystal Clear original 25cl blik, Rockstar Original zero sugar 25cl blik, Rockstar Original 25cl blik, Rockstar Tropical Guave zero sugar 25cl blik, Rockstar Strawberry Lime 25cl blik, Royal Club Tonic 0% suiker 25cl blik, Royal Club Bitter Lemon 0% suiker 25cl blik, Royal Club Ginger Ale 0% suiker 25cl blik, Royal Club Ginger beer 0% suiker 25cl blik, Royal Club Rose Lemonade 0% suiker 25cl blik, Royal Club Mocktail Gin & Tonic 0% 25cl blik, Royal Club Mocktail Mojito 0% 25cl blik, Royal Club Mocktail Ginger Mule 0% 25cl blik, Pepsi Zero sugar 33cl blik, Pepsi Zero sugar Cherry 33cl blik, Pepsi Zero sugar Lemon 33cl blik, Pepsi Regular 33cl blik, 7up Zero 33cl blik, 7UP Regular 33cl blik, Rivella 33cl blik en Sisi Zero sugar 33cl blik (hierna verder te noemen het β€œProduct”) door middel van het verstrekken van een cashback aan de deelnemers van de Actie.

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 11:21
door Ellis
Bedankt voor het melden FamkeπŸ‘

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 13:57
door Raven
Mag je bij Tikkie niet meer 2 producten op 1 bon hebben? Hij zegt mij dat de bon al gebruikt is. Heeft iemand dit ook gehad sinds de update?

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 14:41
door Famke
Raven schreef: ↑wo 01 mei 2024, 13:57 Mag je bij Tikkie niet meer 2 producten op 1 bon hebben? Hij zegt mij dat de bon al gebruikt is. Heeft iemand dit ook gehad sinds de update?
officieel zou het geen probleem zijn. Maar neem contact op met Tikkie?

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 15:24
door Jacky's
Famke schreef: ↑wo 01 mei 2024, 14:41
Raven schreef: ↑wo 01 mei 2024, 13:57 Mag je bij Tikkie niet meer 2 producten op 1 bon hebben? Hij zegt mij dat de bon al gebruikt is. Heeft iemand dit ook gehad sinds de update?
officieel zou het geen probleem zijn. Maar neem contact op met Tikkie?
Gewoon een paar keer proberen in te dienen. Dit euvel bestaat al net zo lang Tikkie bestaat.
Het komt best vaak voor dat je die melding melding krijgt. Laatst bij mij ook in de AH, direct na het afrekenen de bon ingediend, met melding bon is al gebruikt.
Bij de derde poging ging het goed.
Soms moet je nog vaker proberen.

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 18:56
door Raven
Jacky's schreef: ↑wo 01 mei 2024, 15:24
Famke schreef: ↑wo 01 mei 2024, 14:41
Raven schreef: ↑wo 01 mei 2024, 13:57 Mag je bij Tikkie niet meer 2 producten op 1 bon hebben? Hij zegt mij dat de bon al gebruikt is. Heeft iemand dit ook gehad sinds de update?
officieel zou het geen probleem zijn. Maar neem contact op met Tikkie?
Gewoon een paar keer proberen in te dienen. Dit euvel bestaat al net zo lang Tikkie bestaat.
Het komt best vaak voor dat je die melding melding krijgt. Laatst bij mij ook in de AH, direct na het afrekenen de bon ingediend, met melding bon is al gebruikt.
Bij de derde poging ging het goed.
Soms moet je nog vaker proberen.
Het ging de laatste tijd juist altijd gelijk goed, ook met meerderen producten op de bon. Maar dit is nu de eerste keer dat ik een bon gebruik met meerdere producten sinds ze de app hebben veranderd. Daarom vroeg ik mij af of iemand anders dit ook heeft meegemaakt, met het veranderen van de app.

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 20:45
door Annett
Soms helpt het om de helderheid van het scherm op max te zetten.

En per person een eigen kassabon, of begrijp ik je verkeerd?

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 22:12
door Miranda
De actie is alweer afgelopen!

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 22:39
door Ellis
hier nog gewoont te doen

Re: Tikkie voor een blikkie

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 22:40
door Ellis
hier nog gewoon te doen