Uitbetaling cashback sock Scoupy
Uitbetaling cashback sock Scoupy
Ik en mijn huisgenoten willen graag de cashback sock van Scoupy uit laten betalen. We kunnen het bedrag invullen wat we uit willen laten betalen, onze bankgegevens invullen en daarna geeft hij aan dat ze gaan uitbetalen. Een dag later staat het bedrag weer terug in mijn Scoupy account.
Nu heb ik contact gehad met Scoupy en die zegt dat het komt doordat er in het verleden wat met mijn account is gebeurd.
Dat klopt, die zijn vorig jaar allemaal geblokkeerd van ons (zoals bij vele andere toen). Blokkering is weer bij allemaal verwijderd maar nu zit ik dus met dat uitbetalen. Is toch ruim €100 bij elkaar.
Zijn er meer die dit probleem ervaren??
Nu heb ik contact gehad met Scoupy en die zegt dat het komt doordat er in het verleden wat met mijn account is gebeurd.
Dat klopt, die zijn vorig jaar allemaal geblokkeerd van ons (zoals bij vele andere toen). Blokkering is weer bij allemaal verwijderd maar nu zit ik dus met dat uitbetalen. Is toch ruim €100 bij elkaar.
Zijn er meer die dit probleem ervaren??
Re: Uitbetaling cashback sock Scoupy
Ik werd ook geblokkeerd, ze geven geen voldoende antwoord, ik heb ook geld, ik begrijp het niet.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
De blokkering is nog niet opgeheven als ze het niet uit betalen.
Dus je moet weer terug naar de klantenservice om je account te laten deblokkeren.
Tell me about it
Dus je moet weer terug naar de klantenservice om je account te laten deblokkeren.
Tell me about it
Ik kan wel gewoon kassabonnen indienen en dat wordt bijgeschreven op mijn account. Dan lijkt het me niet dat het nog geblokkeerd is
- B2B
Bij mij was dat ook geen probleem
Maar stond er een blokkade op het uitbetalen vanwege, je raadt het al, frauduleuze handelingen.
Na dat ik de blokkade er vanaf heb gekregen gelijk mijn account verwijderd.
Er werd er moedeloos van dat gezeik.
Maar stond er een blokkade op het uitbetalen vanwege, je raadt het al, frauduleuze handelingen.
Na dat ik de blokkade er vanaf heb gekregen gelijk mijn account verwijderd.
Er werd er moedeloos van dat gezeik.
Dat ga ik inderdaad ook doen. Eerst uit laten betalen daarna Scoupy gedag zeggen. Wat een ellende allemaal.
Inmiddels een maand verder en nog niets wijzer geworden van ze. Ze reageren gewoon niet. En dan te bedenken dat er nog 3 accounts van familieleden opgezegd moeten worden die hetzelfde probleem hebben.
Zijn er nog meer die helemaal klaar zijn met Scoupy??
Zijn er nog meer die helemaal klaar zijn met Scoupy??
- B2B
Ja eenmaal als fraudeur gemarkeerd geweest kom je er niet meer vanaf helaas.
Ook niet als de klantenservice heeft gezegd dat alles goed is.
Ik doe helemaal niet meer mee met scoupy.
Mijn man ook niet.
En de rest van de familie was al gestopt na de eerste keer problemen.
Ze hebben 6 klanten verloren bij ons.
Ook niet als de klantenservice heeft gezegd dat alles goed is.
Ik doe helemaal niet meer mee met scoupy.
Mijn man ook niet.
En de rest van de familie was al gestopt na de eerste keer problemen.
Ze hebben 6 klanten verloren bij ons.
Geblokkeerd door scoupy
Ik wil graag even jullie ervaring weten. Ik ben, net als vele anderen, een tijd geleden geblokkeerd door scoupy. Na heel veel mailverkeer hebben ze de blokkade eraf gehaald. Ik heb deze blokkade toen gekregen omdat ik vanaf 1 apparaat meerdere accounts zou hebben. Heb ze uitgelegd dat die accounts niet van mij zijn maar van familieleden die moeite hebben met het indienen van zo'n bon. Dat deed ik dus voor hun. Het zijn allemaal eigen emailaccounts en eigen bankrekeningnummers. Ook deze accounts zijn geblokkeerd geweest. Volgens scoupy is dit dus fraude. Het indienen voor hun doe ik dus niet meer via 1 apparaat.
Maar... ik wil heel graag van scoupy af en wil mijn bedrag wat in de app staat graag uit laten keren ( 50 euro) . Helaas gaat dat dus nu niet meer. In het begin nog wel. Weer contact gehad met scoupy en die zegt dat er eerst bepaalde accounts ( van de familieleden) verwijderd moeten worden omdat ik die dus volgens hun zou gebruiken, en dan pas kan ik mijn geld laten uitkeren. Als ik deze dus ga verwijderen krijgen zij het geld wat in hun account staat dus niet. Is ook ruim 70 euro.
Het rare is dat die accounts van de familieleden wel gewoon gebruikt kunnen worden. Ze kunnen gewoon wat kopen en indienen maar uitbetalen gaat dus niet.
Zijn er meer die dit probleem herkennen??? En staat scoupy/ woolsocks in hun recht? Ik heb nml het idee dat het van geen ene kant klopt wat ze nu aan het doen zijn.
Maar... ik wil heel graag van scoupy af en wil mijn bedrag wat in de app staat graag uit laten keren ( 50 euro) . Helaas gaat dat dus nu niet meer. In het begin nog wel. Weer contact gehad met scoupy en die zegt dat er eerst bepaalde accounts ( van de familieleden) verwijderd moeten worden omdat ik die dus volgens hun zou gebruiken, en dan pas kan ik mijn geld laten uitkeren. Als ik deze dus ga verwijderen krijgen zij het geld wat in hun account staat dus niet. Is ook ruim 70 euro.
Het rare is dat die accounts van de familieleden wel gewoon gebruikt kunnen worden. Ze kunnen gewoon wat kopen en indienen maar uitbetalen gaat dus niet.
Zijn er meer die dit probleem herkennen??? En staat scoupy/ woolsocks in hun recht? Ik heb nml het idee dat het van geen ene kant klopt wat ze nu aan het doen zijn.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Geblokkeerd door scoupy
Is al een heel onderwerp over: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... 577#p70577