probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
Probeer de volgende producten gratis
Holy Soda
Optimel Puur
Lassie Zilvervliesrijst met Quinoa
Bolletje Boeren Beschuit
De actie loopt van 16 maart t/m 12 april 2015
Maximaal 1 deelname per adres/huishouden.
https://www.kortingisleuk.nl/gratisproberen
Holy Soda
Optimel Puur
Lassie Zilvervliesrijst met Quinoa
Bolletje Boeren Beschuit
De actie loopt van 16 maart t/m 12 april 2015
Maximaal 1 deelname per adres/huishouden.
https://www.kortingisleuk.nl/gratisproberen
Re: probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
Geweldig, weer 4 dingen, dat is echt top, bedankt voor het melden, ik ga vandaag de spullen halen...
is dit een nieuwe actie, alle vier de artikelen zijn toch al voorbij gekomen de laatste maand?? Of mag je toch weer meespelen??
Bij de Holy Soda vragen ze om een actiecode??
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Waar vind ik de actiecode om deel te nemen aan deze actie?
Om deel te nemen aan deze actie heeft u alleen voor Holy Soda een unieke actiecode nodig. Deze vindt u onder de dop van de Holy Soda verpakking.
Voor welke producten is deze actie geldig?
Holy Soda Appel/Cranberry 1,5L
Holy Soda Appel/Framboos 1,5L
Holy Soda Peer/Perzik 1,5L
Kan ik nogmaals deelnemen aan de actie indien ik bij Kortingisleuk.nl met 1 van deze actieproducten al eerder heb deelgenomen in een andere actie?
Ja, u mag nogmaals deelnemen. Echter, in deze actie kunt u maximaal 1x deelnemen per merk.
Om deel te nemen aan deze actie heeft u alleen voor Holy Soda een unieke actiecode nodig. Deze vindt u onder de dop van de Holy Soda verpakking.
Voor welke producten is deze actie geldig?
Holy Soda Appel/Cranberry 1,5L
Holy Soda Appel/Framboos 1,5L
Holy Soda Peer/Perzik 1,5L
Kan ik nogmaals deelnemen aan de actie indien ik bij Kortingisleuk.nl met 1 van deze actieproducten al eerder heb deelgenomen in een andere actie?
Ja, u mag nogmaals deelnemen. Echter, in deze actie kunt u maximaal 1x deelnemen per merk.
Als ik mijn e-mailadres in vul, vragen ze daarna om mijn wachtwoord. Maar die heb ik niet, nooit aangemaakt ook. Ik kan niet vinden hoe ik daar omheen kan?
Oh, ik heb op 'wachtwoord vergeten?' geklikt en kon daarna een nieuw wachtwoord in stellen. Vreemd wel, maar het werkt. Hij pakt daarna automatisch mijn adres.
Update:
Dank je wel voor deze leuke tips!
Via Scoupy heb ik al eerder mee gedaan met de boerenbeschuit, en via Jan Linders met Lassie Quinoa.
Mag je dan weer mee doen met deze actie?
Dank je wel voor deze leuke tips!
Via Scoupy heb ik al eerder mee gedaan met de boerenbeschuit, en via Jan Linders met Lassie Quinoa.
Mag je dan weer mee doen met deze actie?
-
Dat gaat leuk zo, met al die acties Bedankt weer voor het melden!